וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של טים הויבאך: "בישראל מאיימים על כדורגלנים בפיטורים"

יורג נבלונג סיפר: "היינו צריכים לחשוב היטב אם לקבל את הקיצוץ כדי שהשחקן לא יישאר בלי כלום. בישראל זהו צעד חוקי"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

סוכן השחקנים הגרמני, יורג נבלונג, התראיין בגרמניה וסיפר בין היתר על ההתלבטויות הרבות שהיו לו ולבלם מכבי נתניה, טים הויבאך, שהמועדון החליט על קיצוץ בשכר בעקבות משבר הקורונה.

נבלונג מייצג בעיקר שחקנים בליגה השנייה ובליגה השלישית בגרמניה. כשהוא נשאל האם היו לו מקרים קשים מאז התפרצות הקורונה, הוא השיב: "כן, עם טים הויבאך, שהוא הכדורגלן הגרמני היחיד בישראל. שם מאיימים על כדורגלנים בהוצאה לחופשה ללא תשלום ואפילו בפיטורים, כי לקבוצות הישראליות מותר לעשות זאת מבחינה חוקית במקרים כמו הקורונה. לזרים אין רשת ביטחון כמו דמי אבטלה ואתה צריך לחשוב היטב האם לקבל את הקיצוץ בשכר כדי שהשחקן לא יישאר פתאום בלי שום דבר".

נבלונג אף אמר: "אני מייצג הרבה שחקני נוער וכשהם מייעצים איתי, אני ממליץ להם לנצל את הזמן הנוכחי גם להשתפר בלימודים. לשחקנים הוותיקים (דוגמת הויבאך) אני ממליץ להתחיל לחשוב ולתכנן מה הם יעשו כשקריירת הכדורגל שלהם תיגמר".

טים הויבאך שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
קיבל המלצה לחשוב מה יעשה אחרי שהקריירה תיגמר. הויבאך/ברני ארדוב

מכבי נתניה הייתה אחת הקבוצות הראשונות בליגת העל שהגיעו לסיכום עם שחקניה על קיצוץ: 50 אחוז משכר הנטו. מנכ"ל המועדון, ניב גולדשטיין, אמר בראיון לוואלה! ספורט: "לא רציתי להוציא את השחקנים לחל"ת ובטח לא לעשות מה שעושים במקומות אחרים שמשלימים להם את ההפרש. הרוח של אייל סגל מאז ומתמיד היתה לעשות את הדברים בצורה מאוד ברורה ושקופה ובעיקר משפחתית. לא רצינו לשלוח את השחקנים והמאמנים לביטוח לאומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully