וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתכר עם אביו והשתין בדלי: הלילה ההזוי של מיקי קווין אחרי הרביעייה

שחקן העבר האנגלי נזכר בערב הלא שגרתי אחרי הבכורה החלומית בניוקאסל, שכלל הרבה אלכוהול, משתנה מאולתרת והערה אחת בלתי נשכחת

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט של הכדורגלנים

פגרת הקורונה הכפויה היא זמן בו בכל העולם עוסקים בסיפורי כדורגל מהעבר. כשמלבד שמועות על מעברים כאלו ואחרים אין במה לאחוז והאצטדיונים נותרים שוממים, זה זמן הנוסטלגיה. והסיפור של מיקי קווין הוא בהחלט כזה.

שחקן העבר האנגלי התראיין לגיליון חודש מאי של המגזין הפנטסטי FourFourTwo וסיפק סיפור קצר וחביב על הלילה שאחרי הבכורה שלו במדי המגפאייז. החלוץ הגיע לניוקאסל - אז בליגת המשנה - בקיץ 1989 תמורת כ-700 אלף ליש"ט שעשו דרכם לפורטסמות' והבכורה שלו הייתה נגד לידס יונייטד. כשהעשן התפזר, ניוקאסל ניצחה 2:5 וקווין כבש רביעייה.

ומה עשה אחר כך? "באותו לילה נשארתי לישון בבית המלון הולידיי אין", סיפר מי שהפך באותה עונה למלך שערי הליגה עם 34 כיבושים, "אבא שלי היה שם, ישבנו ושתינו כמה משקאות. ב-2:00 בלילה פתאום הייתי חייב להשתין והשירותים היו שתי קומות למטה. היו בבית המלון שלוש מעליות, ושתיים מהן לא עבדו. מישהו השאיר לידן דלי, אז חשבתי לעצמי 'לעזאזל עם זה, אני לא יכול לחכות והתחלתי להשתין בדלי.

כדורגלן ניוקאסל ב-1990, מיקי קווין. GettyImages
"אם תכבוש רביעייה גם בשבוע הבא, אתה יכול גם לחרבן בדלי הזה". מיקי קווין במדי ניוקאסל/GettyImages

קווין נזכר גם בהערה הבלתי נשכחת שקיבל בעקבות אותה תקרית משונה. "מנהל בית המלון הגיע ושם לי יד על הכתף כמו שוטר. הוא אמר: 'מיקי, אם תכבוש רביעייה גם בשבוע הבא, אתה יכול גם לחרבן בדלי הזה! דבר כזה יכול לקרות רק בניוקאסל. בכל מקום אחר היו עוצרים אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully