וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: ריאל מדריד הודיעה על קיצוץ, שחקן עבר נוסף של אתלטיקו מדריד מת

שחקני הכדורגל והכדורסל יקצצו בין 10 ו-20 אחוז, מיגל ג'ונס הוא נציג הקולצ'ונרוס השישי שמת מקורונה, עונת הלה ליגה תושלם באיים הקנאריים?

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

כדורגל

* ריאל מדריד הודיעה באופן רשמי כי כל שחקני, מאמני ואנשי קבוצות הכדורגל והכדורסל של המועדון הסכימו לקצץ בין 10 ל-20 אחוז, בהתאם להכרעות בנוגע לעונת 2019/20.

* הצעה חדשה בספרד: איגוד המלונאים הציע להשלים את עונת 2019/20 באיים הקנאריים. באיים, שמושכים תיירים רבים מדי שנה, יש מספיק מלונות כדי לאכלס את 42 הקבוצות בשתי הליגות העליונות, וכך גם המכה שתספוג הכלכלה המקומית תהיה פחות קשה.

* שחקן נוסף של אתלטיקו מדריד לשעבר מת מקורונה - הפעם מדובר במיגל ג'ונס, שרשם 129 הופעות בקבוצה מ-1959 עד 1967 וכבש 50 שערים. ג'ונס חלה בעבר בסרטן והוא בן 81 במותו - נציג המועדון השישי שמת בשבועיים וחצי האחרונים.

* ראש הבונדסליגה כריסטיאן סייפרט סיפר בראיון ל"ניו יורק טיימס" כי הכוונה בגרמניה היא להחזיר את 36 קבוצות שתי הליגות העליונות לאימונים ולהמשיך לשחק במאי. עם זאת, סייפרט הודה כי לפי הערכתו, עד תום 2020 לא ניתן יהיה לקיים את המשחקים עם קהל. על חלון ההעברות בקיץ אמר: "לא יהיה כזה. הוא יתרסק. חלק מהליגות יבינו שכסף זה לא דבר שמגיע אוטומטית מלמעלה".

* ביקורת ציבורית חריפה באנגליה על ז'וזה מוריניו וטוטנהאם, אחרי שהמאמן נצפה מפר את הנחיות הבידוד ומעביר אימון לשלושה שחקנים באחד הפארקים בלונדון. מנחה הטלוויזיה המפורסם פירס מורגן תקף את מוריניו בתוכנית הבוקר שלו, כינה אותו "אידיוט" ואמר: "מה לעזאזל חשבת, ז'וזה? מה לעזאזל חשבו השחקנים שלך? ומה לעזאזל חשבו ראשי המועדון שלכם, שלא הענישו אתכם במקום אחרי החרפה הזו?"

לביקורת הצטרף גם ראש עיריית לונדון סאדיק קאן: "ילדים ברחבי הממלכה יצפו בתמונות של שחקני טוטנהאם מתאמנים עם מוריניו ויגידו לעצמם, 'אם להם מותר לצאת מהבית, למה לי לא?'". מוריניו, אגב, הספיק להתנצל היום ולומר: "אני מודה שלא פעלתי בהתאם להוראות הממשלה. יחד עם זאת, אני קצת מופתע מכך שהמסר הופנם בדרך שגויה. כמובן שכולנו צריכים להתנהג בהתאם להוראות כדי להציל חיים".

ז'וזה מוריניו מפר את ההנחיות ומעביר אימון לשחקני טוטנהאם בפארק. מתוך "דיילי מייל", צילום מסך
האימון האסור של מוריניו ושחקני טוטנהאם/צילום מסך, מתוך "דיילי מייל"

* הליגה ההולנדית הפכה לראשונה באירופה שמודיעה על תאריך חזרה. על פי ההודעה הרשמית של ההתאחדות, הליגה תחודש ב-19 ביוני והמשחקים יתקיימו ללא קהל עד הודעה חדשה.

* הפרמיירליג תלך בעקבות הליגה הבלגית? מאמן אודינזה פיירפאולו מארינו, המקורב לבעלים של ווטפורד, טוען שהליגה האנגלית החליטה להכריז על סיום העונה ולהכתיר את ליברפול לאלופה למרות שעוד לא הבטיחה רשמית את התואר.

* ליברפול חושדת שהתוכנית שלה להוציא את מאות עובדיה לחל"ת - שעוררה ביקורות חריפות באנגליה ובסופו של דבר בוטלה - הודלפה "על ידי יריבה ישירה מהפרמיירליג". על פי "האתלטיק", הנהלת ליברפול משוכנעת שהפרטים הודלפו על ידי "קבוצה בכירה" באנגליה כדי לפגוע במכוון בתדמית של המועדון.

* באיטליה חושפים את התוכנית היומרנית לסיום עונת הסרייה A: כל 20 הקבוצות יתאספו ברומא ויקיימו את 12 המחזורים שנותרו בפרק זמן של 45 ימים בלבד, במהלכו השחקנים והמאמנים ישהו רק במלונות ובמגרשים. המשחקים יתקיימו ללא קהל או תקשורת, וגם ללא שופטי VAR.

עוד בוואלה!

נשיא אופ"א: "לא רואה שום סיכוי שליברפול לא תהיה אלופה"

לכתבה המלאה
שחקן אייאקס דוני ואן דה בייק. AP
הולנד תהפוך לסנונית הראשונה? ואן דה בייק/AP

כדורסל

* לוס אנג'לס לייקרס פנתה לבכירים בהנהלה וביקשה מהם לקצץ כ-20 אחוז מהמשכורות, במטרה להימנע מקיצוץ גדול יותר עבור עובדים זניחים יותר בקבוצה שמרוויחים סכומים נמוכים בהרבה. בכל הנוגע לקיצוץ אצל השחקנים, הלייקרס מחכים להוראות מהליגה.

* קבוצת הכדורסל של ריאל מדריד תלויה בקבוצת הכדורגל: אם עונת 2019/20 בלה ליגה לא תחודש, יקצצו לשחקניו של פאבלו לאסו 20 אחוז מהמשכורות; אם כן תחודש, יעמוד הקיצוץ על 10 אחוז בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully