וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרז' אורייה תוקף: "תגידו לז'רום רותן לסתום קצת את הפה שלו"

כדורגלני צרפת ממשיכים לנצל את פגרת הקורונה לסכסוכים. שחקן העבר תקף, המגן השנהבי ענה: "אביא את פטריס אברה שישתיק אותו"

מתוך יוטיוב

בווידאו: אריק דייר עולה ליציע ומתעמת עם אוהד של טוטנהאם

הכדורגל הצרפתי ממשיך לספק אקשן גם בזמן שמרבית אזרחי העולם מסתגרים בבתיהם ואין כל פעילות ספורטיבית. אחרי שבשבוע שעבר קארים בנזמה פתח חזית נגד אוליבייה ז'ירו (ואנטואן גריזמן נחלץ לעזרת האחרון), כעת הגיע תורו של ז'רום רותן להתנגח בסרז' אורייה.

המגן הימני של טוטנהאם ונבחרת חוף השנהב אמר בראיון ש"אשמח לסיים את הקריירה בפריס סן ז'רמן, המועדון הזה בליבי", והרתיח את רותן. שחקן העבר שלבש את מדי פריס בשנים 2004-2010, הזכיר כיצד אורייה התראיין לפני כמה שנים והשתמש בכינויי גנאי כלפי אנחל די מריה והמאמן לורן בלאן - ראיון בעקבותיו המגן הימני הושעה מהקבוצה.

סרג' אורייה פריס סן ז'רמן. GettyImages
"מועדון בלב". אורייה במדי פריס סן ז'רמן/GettyImages

"אם מועדון נמצא בלב שלך, אתה לא עושה מה שעשית", אמר רותן, "אורייה העליב את המאמן, את המועדון, את חבריו לקבוצה ואין יותר סיפורי 'המועדון שבלב' במצב כזה. כשהוא היה בפריס הוא לא בדיוק התנהג למופת, אבל בואו לא נמנע מהשחקנים האלה את כל הבולשיט על מועדון שנמצא בלב שלהם".

אורייה שמע, הפנים והשיב אש. לפני כמה חודשים, רותן שמשמש היום כפרשן, הסתכסך עם פטריס אברה. אורייה הזכיר זאת וכתב היום באינסטגרם: "תגידו לבחור הזה (רותן) שיסתום קצת את הפה, אחרת אני אקרא לפטריס אברה שיסתום אותו בשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully