וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורן בלאן: "סרז' אורייה פגע בתדמית הקבוצה. זה מעורר רחמים"

פ.ס.ז' וצ'לסי רוצות רבע גמר צ'מפיונס (21:45, ספורט5 ו-5HD), כשהצרפתים מתקשים להירגע מפרשת אורייה והתבטאויותיו הקשות כלפי מאמנו וחבריו, ביניהם זלאטן איברהימוביץ'. צפו בכתבה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: פרשיית סרז' אורייה

שלב שמינית גמר ליגת האלופות ייצא הערב (שלישי) לדרך עם שני משחקים, כאשר במוקד אלופת צרפת, פריס סן ז'רמן, תפגוש את מקבילתה האנגלית, צ'לסי (21:45, שידור ישיר בספורט5 ו-5HD). במקביל, ייפגשו בנפיקה וזניט סט. פטרסבורג (21:45, ספורט 5+).

פריס סן ז'רמן - צ'לסי

עבור שחקניושל חוס הידינק, מדובר בהזדמנות להציל משהו מהעונה המאכזבת שעוברת על הקבוצה, הנמצאת במקום ה-12 בפרמיירליג. לורן בלאן ושחקניו, שמובילים את הליגה הצרפתית בפער עצום של 24 נקודות, יקוו לעשות השנה לפחות צעד אחד נוסף בצ'מפיונס, לאחר שבשלוש השנים האחרונות הודחו ברבע הגמר. זו השנה השלישית ברצף בה נפגשות הקבוצות בשלבי הנוקאאוט של האלופות, לאחר שבשנה שעברה הייתה זו פ.ס.ז' שעלתה לאחר המפגש בשמינית ולפני שנתיים הייתה זו צ'לסי שהדיחה אותה ברבע הגמר.

בפריס מתעסקים לקראת המשחק, בין השאר, גם עם פרשת סרז' אורייה, שהושעה מהקבוצה לאחר דברים חמורים שאמר על מאמנו ועל חבריו לקבוצה. בלאן הגיב לפרשה ואמר: "כולנו חופשיים לחשוב מה שאנו רוצים ולהחזיק בדעות שלנו, אך הנער הזה, שלפני שנתיים החלטתי להביא לפ.ס.ז' בחר בדרך לא טובה להודות לי על כך, זה מעורר רחמים. הוא כבר העניש את עצמו כי הוא היה אמור עכשיו להתכונן למפגש עם צ'לסי, ובמקום זה הוא בבית. מה שמפריע לי זה שהוא העניש גם את הקבוצה כשפגע ככה בתדמית שלה".

לורן בלאן מאמן פריס סן ז'רמן. AP
"צריך לכפות את המשחק שלנו". בלאן/AP

בלאן התייחס גם ליריבתו האנגלית: "פגשנו אותם פעמיים בשנתיים האחרונות. הקבוצות די דומות. אנחנו צריכים לכפות עליהם את המשחק שלנו. כמובן שהם מסוגלים לנצח. העונה שלנו תישפט כולה על פי ההישגים שלנו בליגת האלופות".

במשחק הליגה האחרון של פ.ס.ז' היא סיימה ב- 0:0 מול ליל, כאשר שחקנים משמעותיים כמו זלאטן איברהימוביץ' וטיאגו סילבה זוכים למנוחה . חאבייר פאסטורה ומרקו וראטי, שחתם על חוזה חדש בקבוצה עד 2020, חזרו לאחרונה להתאמן לאחר שסבלו מפציעות, אך לא ברור האם יהיו כשירים למשחק.

הגעתו של חוס הידינק לצ'לסי ייצבה את מצבה של הקבוצה ועזרה לה לברוח מתחתית הפרמיירליג. במחזור האחרון ניצחו הלונדונים 1:5 את ניוקאסל והם מגיעים למפגש לאחר רצף של עשרה משחקי ליגה ללא הפסד. הקפטן, ג'ון טרי, נפצע והוחלף במהלך המחצית הראשונה מול ניוקאסל, ולמרות ניסיונות להכשירו הוא ייעדר מהמשחק. מי שצפוי להחליפו זה המגן ברניסלב איבאנוביץ', שכן גם הבלם הצרפתי קורט זומה פצוע וייעדר עד לסיום העונה. אוסקר ואלשנדרו פאטו ייעדרו גם הם.

מאמן צ'לסי, חוס הידינק. רויטרס
"אין מספיק מנוחה". הידינק/רויטרס

"הם זוכים להרבה יותר מנוחה מאיתנו", התלונן הידינק לאחר ניצחון הליגה, "צריך לשקול נתינת יום מנוחה נוסף לקבוצות אנגליות לקראת משחקים באירופה". באשר למפגש מול הצרפתים אמר: "יהיה קשה מאוד אך הניצחון על ניוקאסל תרם לביטחון של הקבוצה".

בנפיקה - זניט סט. פטרסבורג

הקבוצות נפגשו במסגרת שלב הבתים בעונה שעברה, אז ניצחו חניכיו של אנדרה וילאש בואש בשני המפגשים. בעונת 2011/12 הן התמודדו בשמינית הגמר, כאשר הפורטוגלים מנצחים 3:4 בסיכום שני המשחקים וממשיכים במפעל. רוי ויטוריה יאלץ להתסדר ללא הבלם לואיזאו. אדוארדו סאלביו וליובומיר פייסה עדיין בספק, בעוד ליסאנדרו לופז צפוי להיות כשיר ולעמוד לרשותו. בזניט ייעדר הקשר ויקטור פייזולין.

אנדרה וילאש בואש, מאמן זניט. GettyImages
חוזר לפורטוגל. וילאש בואש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully