וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה עלולה "להפסיד 100 מיליון יורו על קוטיניו", יונייטד מתכננת טרייד על פול פוגבה

באיירן לא רוצה לרכוש את קוטיניו, בספרד טוענים שצ'לסי רוצה לצרף את הברזילאי תמורת 60 מיליון יורו. סולשיאר מסכים לשחרר את פוגבה, ומקווה לקבל תמורתו מיובנטוס את דה ליכט

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

מה יעלה בגורלו של קוטיניו? הברזילאי מושאל לבאיירן מינכן, אבל הגרמנים לא מוכנים לשלם לברצלונה בתום העונה את הסכום שנקוב באופציית הרכישה שלהם - 120 מיליון יורו. קוטיניו מעוניין לשוב לאנגליה ולשחק שוב בפרמיירליג, הליגה שבה כל כך הצליח במדי ליברפול, אבל לא ברור כמה הקבוצות יסכימו לשלם עליו. מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם ולסטר סיטי הוזכרו כמועמדות, אבל כעת בספרד טוענים שצ'לסי מעוניינת בשחקן, ולאור הביקוש עליו, ייתכן שבארסה תסכים למכור אותו ב-60 מיליון יורו - סכום הנמוך ב-100 מיליון יורו ממה ששילמה עליו כשקנתה אותו מליברפול לפני שנתיים. על פי הדיווח, "צ'לסי ויתרה על האפשרות לרכוש את ג'יידון סאנצ'ו, והמאמן פרנק למפארד ביקש מההנהלה לצרף עוד שחקן יצירתי בקישור ההתקפי, לצד חכים זייש".

פיליפה קוטיניו שחקן באיירן מינכן. רויטרס
לאיפה יילך. קוטיניו/רויטרס

עוד בספרד: "מונדו דפורטיבו" מפרסם ש"ברצלונה הבטיחה לניימאר שהיא תרכוש אותו בקיץ 2020", במהלך נואש של המועדון בניסיון לעצור אותו מלעבור לריאל מדריד. על פי הדיווח, הברזילאי היה קרוב בקיץ שעבר לעזוב את פריס סן ז'רמן ולעבור לריאל מדריד - רק אחרי שהבין שלבארסה אין את הכסף לשלם עליו. בבארסה, שניסתה גם היא לצרפו ולהחזירו למועדון, הבטיחו לניימאר שהקבוצה תעשה הכל כדי לרכוש אותו מפ.ס.ז' בקיץ הבא, והוא החליט לרדת מהאפשרות לעבור לברנבאו.

אגב, איך ברצלונה מתכוננת לממן את הבאתו של ניימאר, אם תקבל כל כך מעט על קוטיניו הדועך, יחד עם לאוטרו מרטינס מאינטר שעמו לכאורה כבר סיכמה? בספרד מעריכים שהקטלאנים ינסו למכור את סמואל אומטיטי בקיץ כמו גם את אנטואן גריזמן, איוון ראקיטיץ'. מרטין ברייתוויט - ואם לא תהיה ברירה אז גם את מארק אנדרה טר סטגן, שנמצא חזק על הכוונת של באיירן מינכן.

עוד בוואלה!

"זה היה רק הגל הראשון": האם שחקני ברצלונה יצטרכו לקצץ פעם נוספת?

לכתבה המלאה
פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כדורגל במשבר. פוגבה תקוע?/רויטרס

* נמשכים הדיווחים שמנצ'סטר יונייטד רוצה לצרף את מתייס דה ליכט, בלמה ההולנדי של יובנטוס. לאור הבעיות הפיננסיות של יונייטד ושל כל המועדונים באירופה, מאמן השדים האדומים אולה גונאר סולשיאר החליט שהוא מוכן לשחרר את פול פוגבה - אבל בעקבות המשבר, ולאור העובדה שהמחיר שלו לא יוכל להיות גבוה, יונייטד מקוה לקבל על חשבון פוגבה שחקן נוסף, וסולשיאר בונה על ההונדי הצעיר, שנרכש בקיץ שעבר על ידי יובנטוס בכ-80 מיליון יורו. פוגבה, שעל פי דיווחים מעוניין לעזוב את אולד טראפורד כבר לא מעט זמן, מסיים את חוזהו בקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully