וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיינל פור היסטורי בליגת האלופות? "האפשרות הזו קיימת"

לואיס רוביאלס, נשיא ההתאחדות הספרדית וחבר אופ"א, אמר: "זה עשוי לקרות ללא קהל". על הליגה: "ביטול העונה לא בא בחשבון"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

האם אנחנו בדרך לפיינל פור ראשון בתולדות ליגת האלופות בכדורגל? הפורמט המוכר מהיורוליג ובכלל מענף הכדורסל, עשוי לשמש גם את אופ"א, שדחתה לאחרונה את ההחלטה לגבי חזרת מפעליה ושוקלת כמה אפשריות לחידוש המשחקים ביום שאחרי משבר הקורונה. על פי לואיס רוביאלס, נשיא התאחדות הכדורגל הספרדית, גם פיינל פור נמצא על הפרק.

"לא נשללת האפשרות שנסיים כך את העונה, אם במשחקים ללא קהל או מול אצטדיונים מלאים", אמר רוביאלס בראיון ל"פוקס ספורטס" אמש (שישי). "אנחנו מנסים למצוא פתרון בריא. כולנו רוצים לסיים את העונה, ביטול הליגות לא בא בחשבון כרגע. אם מרתון זה 42 ק"מ, אנחנו כרגע בקילומטר ה-30 וזה יהיה לא הוגן לעצור ולהחזיר את כל הרצים לנקודת ההתחלה".

כדי להגיע בכלל לאפשרות של פיינל פור, ליגת האלופות צריכה להשלים את משחקי שמינית הגמר (עד כה העפילו רק פריס סן ז'רמן, ר.ב. לייפציג, אתלטיקו מדריד ואטאלנטה) ולאחר מכן לקיים את הגרלת ומשחקי רבע הגמר. הגמר העונה אמור היה להיערך באיסטנבול, והעיר הטורקית צפויה לקבל עדיפות במקרה של פיינל פור, בו חצי הגמר יהיה רק משחק אחד (ללא גומלין כפי שנהוג עד כה) ולאחר ימים בודדים שתי העולות תתמודדנה על הגביע.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל של ספרד, לואיס רוביאלס. רויטרס
מחפשים פתרון. לואיס רוביאלס/רויטרס

רוביאלס הוסיף: "העדיפות היא קודם כל לסיים את הליגות ואז לקבוע תאריכים מתאימים עבור הקבוצות כדי להשלים את המשחקים באירופה. ככדורגלן לשעבר, אני יודע שהמצב משפיע מאוד על השחקנים. אתה מאבד חדות ברמה הפיזית והפסיכולוגית. אפשר להתאמן בבית, אבל זה לא אותו דבר. אין מגע, אין אינטנסיביות. אנחנו מושבתים כבר שלושה שבועות, ואם זה יימשך זה כבר אפילו יותר מפגרה של טרום עונה".

על גמר הגביע אמר: "נשמח אם אתלטיק בילבאו וריאל סוסיאדד ישחקו מול האוהדים שלהם, ונעשה הכול כדי שזה יקרה, אבל אנחנו מתמודדים כרגע עם כוח עליון. זה משהו אחר לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully