וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וונדה נארה עם סודות מחדר המיטות: אין סקס אם הקבוצה של בעלי מפסידה

רעייתו של מאורו איקרדי חשפה: "הוא לא מוכן לקיים יחסים לפני משחקים, רק אחרי. ואם פ.ס.ז' מפסידה, הוא אפילו לא מסתכל עליי"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

אנטוניו קונטה, מאמנה של אינטר שבחר לוותר על מאורו איקרדי בקיץ כדי "לנקות את חדר ההלבשה" ואפשר לו לעבור בהשאלה לפריס סן ז'רמן, אמר בעבר כי כדורגלנים צריכים להשקיע כמה שפחות אנרגיה בזמן קיום יחסי מין ואף סיפר על תנוחות אפשריות שהציע לשחקניו. כאשר וונדה נארה, רעייתו של איקרדי, התבקשה להתייחס להמלצות של קונטה בראיון למגזין האיטלקי "רפובליקה דלה דונה", תשובתה הייתה: "אני לא ממש יודעת מה לומר". ואז היא חשפה קצת סודות מחדר המיטות.

"אנחנו צריכים לנסות את ההמלצות האלה לפני משחקים, אבל מאורו מאוד מקצוען ולא מוכן לעשות את זה לפני משחק. רק אחריו, ורק אם הלך טוב. אם הקבוצה הפסידה, הוא אפילו לא רוצה להסתכל עליי".

מאורו איקרדי שחקן אינטר ביציע עם רעייתו וונדה נארה. רויטרס
בחירה גם למען הילדים. וונדה נארה עם מאורו איקרדי/רויטרס

על הבחירה במאורו אחרי המשולש הרומנטי המפורסם, אמרה: "עזבתי את מקסי לופס וחזרתי לארגנטינה, רק לאחר מכן התחיל משהו עם מאורו. היה קשה להתחיל מחדש, בטח כשאני כבר עם שלושה ילדים. למצוא מישהו צעיר כמו מאורו היה מאוד חשוב עבורי. הבחירה בו לא הייתה רק למעני אלא גם למען הילדים שלי שהוא כבר אהב".

על ההתמודדות בימי הקורונה, אחרי חזרתה לאיטליה שעוררה את זעמו של בעלה לשעבר, אמרה: "אני מאחלת לכל אחת לבלות את העוצר עם גבר כמו שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully