וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכן העל של הכדורסל האירופי טוען: כל שחקני היורוליג יקצצו 30 אחוז מהמשכורת

מישקו רזנאטוביץ' מסביר: למרות שבניגוד ל-NBA שחקני היורוליג לא מוגנים בהסכם קיבוצי, "המצב לא מסובך כמו שהוא נראה מבחוץ"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: התגובות למשחק הבית האחרון של מכבי תל אביב ביורוליג - ניצחון על אנאדולו אפס

מישקו רזנאטוביץ', סוכן העל של הכדורסל האירופי ומי שמייצג שחקני יורוליג רבים - כולל במכבי תל אביב - טוען שהקבוצות במפעל ייאלצו לשלם לשחקניהם כ-67 אחוזים מהמשכורות החודשיות בזמן שהמשחקים מושבתים.

רזנאטוביץ' חשף ש"יש הרבה חילוקי דעות בימים אלו בין השחקנים לבין הקבוצות" והוסיף ש"מדובר בקבוצות שלמות ובעשרות שחקנים שמחפשים פיתרון", אבל גם טען שהפיתרון לא כל כך מסובך, למרות שבניגוד ל-NBA שם זכויותיהם של השחקנים מעוגנות באמצעות הסכם קיבוצי, לשחקני היורוליג אין הסכם ברור במצב הנוכחי.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. ברני ארדוב
לקבוצות היורוליג אין זכות להוציא שחקנים לחל"ת? ווילבקין, שמיוצג על ידי רזנאטוביץ'/ברני ארדוב

רזנאטוביץ', שמוסמך גם כעורך דין, טוען שהוא מכיר היטב את חוקי היורוליג ומתעקש שעל פיהם, הקבוצות לא יכולות להוציא שחקנים לחופשות ללא תשלום בתקופה הנוכחית.

"המצב לא כל כך מסובך, למען האמת", כתב. "השחקנים כבר הרוויחו שבע משכורות מלאות, והוויכוח כולו נסוב על 30 אחוז בלבד מההכנסות הצפויות שלהם. ההמלצה הלא רשמית של היורוליג במצב כזה היא לשלם לשחקנים 67 אחוזים מהסכום שכתוב בחוזה. ההסברים שאין לקבוצות הכנסות בתקופה הזו לא קבילים ולא מקובלים, זה לא הוגן".

מאז התפשטות הקורונה קבוצות יורוליג רבות שחררו את השחקנים הזרים והביעו תקווה שיוכלו להחזיר אותם אם העונה תחודש. בברצלונה ניטש ויכוח בין השחקנים להנהלה על גובה הקיצוץ, ואחד מבכירי המשתכרים מלקולם דילייני עזב את ספרד על דעת עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully