וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב בעקבות קוסטאס פפאניקולאו וקוסטאס סלוקאס

המושבה היוונית בתל אביב תתרחב? בתקשורת המקומית טוענים: יאניס ספרופולוס פועל לאיחוד עם הפורוורד והרכז ששיחקו תחתיו באולימפיאקוס, ומנסה להנחית את השניים בתל אביב מתחת לאף של האקסית שצרותיה הכלכליות הוחרפו בעקבות משבר הקורונה

צילום: ברני ארדוב. עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי

בווידאו: התגובות למשחק הליגה האחרון של מכבי תל אביב

כמו כל ענפי הספורט, גם הכדורסל האירופי נמצא בהמתנה, אבל נראה שמכבי תל אביב מנצלת את הפגרה הכפויה כדי לתכנן את עתידה. על פי התקשורת היוונית, העתיד הזה עשוי לכלול מושבה יוונית מורחבת בישראל, ביוזמתו של המאמן יאניס ספרופולוס.

על פי דיווח באתר SDNA, מאמן הצהובים ינסה לצרף לקבוצה לקראת הקיץ הבא את צמד הקוסטאסים - פפאניקולאו וסלוקאס - בהם חשק גם במהלך הקיץ שעבר.

המהלך לצירופם של הפורוורד והרכז, ששיחקו תחת ספרופולוס במדי אולימפיאקוס, לא יהיה פשוט אבל ייתכן שהוא יסתייע בעזרת הקורונה: אולימפיאקוס, קבוצתו הנוכחית של פפאניקולאו, ממילא מצויה בקשיים כלכליים, והמשבר הנוכחי רק גרם להחרפה. ביוון מעריכים שאולימפיאקוס תתקשה לעמוד בחוזהו של פפאניקולאו שמוערך בכמיליון יורו לעונה, וייתכן שתנסה לשחרר אותו במהלך הקיץ.

אצל סלוקאס הסיטואציה מעט שונה: גם הוא מרוויח סכומים גבוהים ורק בקיץ האחרון חתם על הארכת חוזה בפנרבחצ'ה, אולם על פי הערכות הוא עלול לעזוב - גם בשל היכולת האישית הירודה יחסית שהציג העונה, וגם בעקבות קיצוצים במחלקת הכדורסל של מועדון הפאר הטורקי.

שחקני נבחרת יוון קוסטאס פפאניקולאו, קוסטאס סלוקאס. AP
החברים הטובים יתאחדו בהיכל? סלוקאס ופפאניקולאו/AP

פפאניקולאו וסלוקאס בני ה-30 הם ילידי אותו שנתון, ונחשבים חברים קרובים אחרי שעברו יחד כברת דרך ארוכה, מהנבחרות הצעירות ביוון ועד לאולימפיאקוס. פפאניקולאו שיחק תחת ספרופולוס במשך שנתיים, בעוד סלוקאס הצטיין תחת שרביטו של המאמן בעונת 2014/15 (בה, אגב, שיתף פעולה גם עם אותלו האנטר) שהסתיימה בהפסד בגמר היורוליג.

סלוקאס, שקלע בעונה האחרונה 11.6 נקודות בממוצע למשחק ביורוליג, אף הוזכר בימים האחרונים כמועמד לחזור לאולימפיאקוס, אולם אם מכבי תל אביב תיכנס לתמונה הוא עשוי לשנות את דעתו - כך על פי הדיווח. כמו כן, בדיווח צוין שפפאניקולאו, שהעמיד העונה ממוצע של 8.5 נקודות, "ישמח" לעבור לתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully