וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף מתייחס לשמועות על ברצלונה וסופג ביקורת באקוודור

"אי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד", אמר על האפשרות שיחבור לצ'אבי בספרד. חבר התאחדות: "אנחנו משלמים לו כדי לחשוב על קבוצה אחרת"

צילום: רויטרס

ג'ורדי קרויף הביע הסכמה לקצץ במשכורתו בנבחרת אקוודור בצל משבר הקורונה שמשפיע אנושות גם על הכדורגל העולמי. עדיין לא ברור האם ההולנדי יסכים להשהות את חוזהו באופן מלא, כפי שנקרא לעשות תחילה, והחלטה סופית תתקבל בישיבת ההנהלה שצפויה בהמשך השבוע.

מאמן מכבי תל אביב לשעבר התייחס גם לאפשרות שיחזור לברצלונה בעתיד, אולי כעוזרו של צ'אבי שהביע רצון לשתף עימו פעולה. "זה משמח אותי לדעת שהוא חשב ככה", אמר קרויף. "אנחנו מכירים היטב ויש לנו קשר טוב. אי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד, אבל כרגע אני מושקע כל כולי בעבודתי הנוכחית עם נבחרת אקוודור.

נשיא ההתאחדות האקוודורית פרנסיסקו אגאס התייחס אף הוא לשמועות ואמר: "זה מחמיא לנו, אבל אנחנו רואים שג'ורדי מחויב לגמרי לנבחרת".

אבל לא כולם חושבים כך. קרלוס גלארסה, חבר התאחדות אחר, טען כי "אנחנו משלמים לו כדי לחשוב על קבוצה אחרת. אם הוא סיכם עם צ'אבי על חזרה לברצלונה ברגע שיהיה מינוי, הוא ייקח את זה ואנחנו נחזור לנקודת האפס. ואז הוא בעצם בזבז את זמננו לפני מוקדמות המונדיאל". השכר של צוות האימון והמנהל הטכני של הנבחרות השונות באקוודור מגיע לכ-4.5 מיליון דולר לשנה, כך על פי דיווחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully