וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA שוקלים להכריע את העונה עם טורניר פלייאוף בלאס וגאס

אחת הרעיונות שהועלו הוא לערוך טורניר במהלך הקיץ. לילארד: "צריך משחקי נוקאאוט עד הגמרים". אבל לא כולם נלהבים מההצעה

צילום: רויטרס

הימים חולפים, אך סימני השאלה בנוגע להחזרת הספורט בארצות הברית רק גוברים. על פי מארק שטיין מ"ניו יורק טיימס", ב-30 קבוצות ה-NBA עדיין קיימת תקווה מסוימת שניתן יהיה להשלים את העונה, אולם לכולם ברור שזה לא יהיה אפשרי במתכונת המקורית. "חלק מהקבוצות היו מקוות להיפגש בלאס וגאס, למשל, ולערוך במקרה הגרוע טורניר פלייאוף ביולי, אוגוסט או ספטמבר", נכתב.

מי שתומך בהצעה שכזו הוא כוכב פורטלנד, דמיאן לילארד. "אני אולי האדם האופטימי ביותר באורגון", אמר. "צריכים לעשות משהו כמו טורניר ה-NCAA עם כל הקבוצות. משחקי נוקאאוט עד הגמרים האיזוריים ועד סדרת הטוב משלושה. אני לא יודע. הם צריכים להיות יצירתיים, אם אי פעם היה זמן להיות יצירתיים - ואנשים יאהבו את זה ויצפו - זה עכשיו".

עם זאת, לא כל השחקנים חושבים כמו לילארד. "אני לא רואה איך העונה תתחיל בחודשיים, שלושה או ארבעה הקרובים", הודה ג'וש הארט מניו אורלינס, "זה פשוט מסובך מדי. אלא אם היו בונים איזה מלון ענק ואולם ושמים בועה מסביבו במקום כלשהו. זה הניחוש היחיד שלי על איך אפשר לסיים את העונה בחודשים הקרובים. באמת שצריך היה לבנות בועה. כרגע אנחנו אפילו לא יכולים לזרוק, ייקח זמן לשחקנים לא רק לחזור לכושר פיזי, אלא גם מנטלי".

"דובר על לאס וגאס", הוסיף כתב ESPN אדריאן ווז'נראוסקי, "אפילו על להשתמש בקזינו, לשחק כדורסל באולם אירועים גדול עם מגרשים. יש הרבה תרחישים שונים, כמעט כולם כוללים משחקים ללא קהל". בלאס וגאס, כידוע, משחקים כדורסל באופן מסורתי - מאז 2004, מתקיימת שם אחת מליגות הקיץ של ה-NBA.

הסטריפ בלאס וגאס ריק במהלך סגר שהוכרז בעקבות משבר הקורונה, 19 במרץ 2020.. רויטרס, רויטרס
כרגע, גם לאס וגאס די ריקה/רויטרס, רויטרס

ב"ניו יורק פוסט" דווח כי בנוסף ללאס וגאס, גם אורלנדו, אטלנטיק סיטי, הוואי ולואיוויל הוזכרו כמועמדות לארח את הפלייאוף של 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully