וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תארח? ליגת האלופות של פיב"א תוכרע בפיינל 8 בספטמבר

פיב"א הודיעה על התוכנית לסיום עונת 2019/20 עמוק בתוך הקיץ. האדומים עשויים לארח את טורניר הנוקאאוט המזורז שיסתיים ב-4 באוקטובר

צילום: ברני ארדוב. עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי

בווידאו: התגובות לניצחון הפועל ירושלים על מכבי תל אביב

ליגת האלופות של פיב"א הפכה היום (שלישי) לליגה המקצוענית הראשונה שמודיעה על הכרעת עונת 2019/20 במהלך חודשי הקיץ. על פי ההודעה הרשמית מטעם הליגה, בה משתתפת הפועל ירושלים, העונה תוכרע באמצעות טורניר נוקאאוט מזורז בין ה-30 בספטמבר ל-4 באוקטובר, בו יתחרו על התואר שמונה הקבוצות שנותרו במפעל.

כמובן שקיום הטורניר מותנה בהתפתחויות בחודשים הבאים סביב התפשטות הקורונה. אם מגבלות הטיסה הבינלאומיות יוסרו ואפשר יהיה לקיים אימונים במשך תקופה סבירה, המשחקים יתקיימו. בכל מקרה, ייתכן שהטורניר יצטרך להתקיים עם הסגלים של עונת 2020/21, שכן שחקנים שחתומים עד תום העונה הנוכחית לא יהיו תחת חוזה בספטמבר.

עדיין לא ברור היכן יתקיים הטורניר, אבל על פי הערכות מוקדמות ייתכן שיתקיים בירושלים, שכבר הבטיחה מקום ברבע הגמר אחרי ניצחון 0:2 בסדרה על פריסטרי היוונית.

שחקן הפועל ירושלים עידן זלמנסון. ברני ארדוב
יחגגו באולם הביתי? זלמנסון/ברני ארדוב

על פי ההודעה הרשמית, "ההחלטה התקבלה פה אחד, בהסכמת כל הקבוצות", וסדרות שמינית הגמר שעדיין לא הושלמו בין דיז'ון לניז'ני נובגורוד ובין טנריפה ואוסטנד הבלגית, יוכרעו במהלך חודש ספטמבר, לפני טורניר הפיינל 8 המדובר.

השאלה המתבקשת כעת היא האם היורוליג תלך בעקבות פיב"א ותודיע על סיום העונה במתכונת דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully