וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון הולנד: "אני עצוב, כי הרגשתי שיש לנו סיכוי מצוין לזכות בליגת האלופות"

29.3.2020 / 19:45

ראשי המפעל ידונו ביום שני בגורל העונה, וההערכה היא כי ידחו את ההכרעה. פורוורד הפועל ירושלים הביע את התסכול מהפגרה הכפויה, אבל מודה כי "יש דברים חשובים מכדורסל"

צילום: ברני ארדוב. עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי

בווידאו: הפועל ירושלים חוגגת את ניצחונה האחרון בארנה נגד מכבי תל אביב

היורוליג הכריזה בשבוע שעבר על הארכה נוספת של השהיית העונה, אבל הקפידה להבהיר את תקוותה לחידוש המשחקים במסגרתה ובמסגרת היורוקאפ. מחר (שני) תידרש גם ליגת האלופות להגיע להכרעה, וההערכה הרווחת היא שגם היא תדחה את ההכרעה ולא תמהר לבטל את העונה, בניגוד לכמה ליגות מקומיות ברחבי אירופה.

ראשי המפעל ידונו בגורל העונה בישיבה מקוונת, וצפויים לגעת גם בנושאים נוספים הנגזרים ממשבר הקורונה, דוגמת תוקף החוזים, מצבן הכלכלי של הקבוצות והדרכים למצוא לוחות זמנים חלופיים ושיטות אלטרנטיביות כדי להביא את העונה לכדי הכרעה.

עמנואל טרי שחקנה שלהפועל ירושלים. ברני ארדוב
למרות המגיפה, הוא הזר היחיד שנשאר בירושלים. עמנואל טרי/ברני ארדוב

בניגוד ליורוליג, שעוד לפני סדרות הפלייאוף והפיינל פור צריכה בעיקרון לקיים 54 משחקים כדי להשלים את העונה הסדירה, הצ'מפיונס ליג קרובה לרבע הגמר: שש קבוצות כבר הבטיחו את מקומן בין שמונה הגדולות (בהן הפועל ירושלים וסן פאבלו בורגוס, שמיועדות להתמודד זו נגד זו), ושתי סדרות בשמינית הגמר ממתינות למשחק השלישי והמכריע.

הזר היחיד של ירושלים שנשאר בינתיים בישראל הוא דווקא המצטרף הטרי ביותר לקבוצה, עמנואל טרי, שהספיק להופיע במדיה פעמיים לפני שהעונה נעצרה. "המצב שנוצר לא נוח, אבל הבריאות נמצאת בראש סדר העדיפויות", אמר פורוורד האדומים, ג'ון הולנד, לאתר "יורוהופס". "עצוב לי, כי הייתה לי תחושה שיש לנו סיכוי מצוין לזכות בגביע. כולנו מקבלים תזכורת שיש דברים גדולים וחשובים יותר מכדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully