וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום הגורלי של הפועל באר שבע: הפערים בין השחקנים ואלונה ברקת

29.3.2020 / 7:10

השחקנים מתבצרים בעמדתם ומסרבים לקצץ ממשכורותיהם בעונה הבאה, מבחינת אלונה ברקת כל האופציות על השולחן - כולל הוצאה מיידית לחל"ת, עזיבת המועדון בקיץ והובלתו לפירוק. גורם בכיר: "מה לא הוגן בתכנית שלה?"

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

מאמץ אחרון בהפועל באר שבע למנוע תשובה שלילית של השחקנים לתכנית הקיצוץ המלאה של בעלי הקבוצה אלונה ברקת. בסוף השבוע עוד ניסו גורמים במועדון להסביר לשחקנים מסוימים את משמעות הסירוב שלהם ואת כל ההשלכות שעשויות להיות על ברקת, כולל אולי לזנוח בתום העונה את הקבוצה ולהוציא אותם היום לחל"ת, אבל גם אמש, בתום השבת, לא נרשמה פריצת דרך וכל צד התבצר בעמדתו.

ביום רביעי שעבר התבקשו השחקנים למסור עד היום (ראשון) בצהריים את תשובתם באופן רשמי, אבל חלקם טענו אמש כי התשובה ניתנה כבר שלשום במכתב שנשלח על ידי עורך הדין רועי רוזן שנשכר לייצגם ולתת להם ייעוץ משפטי, וכי לא צפוי מכתב נוסף היום. בקרב מרבית השחקנים המכשול העיקרי הוא עדיין ההתעקשות של ברקת לקבוע כבר עתה קיצוץ רוחבי בגובה של 30 אחוז עד תום העונה הבאה. השחקנים טוענים כי הם מוכנים לקצץ 30 אחוז במשכורות שנותרו עד תום העונה, אבל לא לסגור מעכשיו את הקיצוץ של העונה הבאה.

"אלונה הבהירה לשחקנים בפגישה שנערכה אצלה בבית שאם המצב יהיה יותר טוב מהתחזיות הריאליות כרגע ואם לא תהיה פגיעה אנושה בתקציבי המועדונים עקב המשבר הכלכלי שייתן את אותותיו בצורה חריפה יותר בהמשך, היא לא תהסס לוותר על הקיצוץ בגובה של 30 אחוז", אמר גורם בכיר במועדון. "אלונה הבטיחה לשחקנים שקיפות מלאה בספרים ובדו"חות הכספיים. היא אמרה שהיא לא תיקח שקל יותר אם המצב לא יהיה כזה גרוע כמו שצופים כרגע.

"למעשה, אלונה אמרה שאם המצב יהיה יותר גרוע מקיצוץ של 30 אחוז, היא תספוג אותו ואם המצב יהיה טוב יותר מקיצוץ של 30 אחוז היא תקטין את גובה הקיצוץ. מה לא הוגן בתכנית הזו? השחקנים יוצאים אחרי הסכמה לתכנית כזו עם הבטחה שהמקסימום שיקצצו להם הוא 30 אחוז ושאם יהיה יותר טוב, הקיצוץ יהיה קטן יותר. כל בר דעת מבין שבעונה הבאה יצטרכו גם קיצוץ של 50 אחוז, אבל אלונה נותנת ביטחון שזה יהיה מקסימום קיצוץ של 30 אחוז".

אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע. אתר רשמי הפועל באר שבע, אתר רשמי
רגע האמת הגיע. אלונה ברקת/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל באר שבע

אם השחקנים לא ישתכנעו עד היום בצהריים, צפויה הבעלים למסור הצהרה - אם כי עדיין לא ברור עד כמה היא תהיה חריפה וקיצונית. בסביבתה של ברקת טענו בסוף השבוע כי כל האופציות פתוחות בפניה והיא שוקלת הכל, בין הארכת זמן להבנה של השחקנים את התכנית לבין החלטה שהיא מוותרת על הקבוצה בתום העונה ויציאה מיידית לחל"ת. יש להדגיש כי החוזים של השחקנים מגובים בבקרה רק לעונה הזו וכי לעונה הבאה יכולה הבעלים למשוך את הבטחונות שלה, ובמצב כזה הפועל באר שבע תלך לפירוק. גם אופציית החל"ת לעונה הזו נמצאת כאמור על השולחן ונראית הבוקר ריאלית. לא מן הנמנע שאם התשובה הרשמית היום אכן תהיה שלילית, יוצאו השחקנים באופן מיידי לחופשה ללא תשלום, להוציא את ששת הזרים שחוזיהם יצטרכו להיות משולמים. ייתכן שגם השחקנים הפצועים יוכלו להימנע מיציאה לחל"ת, כל עוד הם פצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully