וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד "המועמד המועדף על ריאל", טר סטגן על הכוונת של באיירן

בצל הפגרה, אריות הכדורגל מגבשות תוכניות רכש: הבלאנקוס מתכננים החתמה גדולה ומסמנים את חלוץ דורטמונד, הבווארים במסלול התנגשות עם נוייר וחומדים את שוער ברצלונה

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: כוכבי הכדורגל העולמי מתנסים באתגר נייר הטואלט

על רקע השבתת הכדורגל העולמי בצל משבר הקורונה, מנסות אריות אירופה לגבש תוכניות רכש עתידיות. הראשונה היא ריאל מדריד, שעל פי "מארקה" מתכננת החתמה גדולה בקיץ ושואפת לשים יד על החלוץ הלוהט של הכדורגל העולמי, ארלינג הולאנד מבורוסיה דורטמונד.

על פי "מארקה", מטרת העל של הבלאנקוס לקיץ, למרות הקיצוץ המתוכנן, היא החתמה של חלוץ בעל שיעור קומה. הולאנד, כך על פי הדיווח, מועדף על פני מועמדים אחרים כמו סאדיו מאנה או מוחמד סלאח ששמותיהם עלו לאחרונה. גם קיליאן אמבפה על הכוונת, אולם בספרד מעריכים שהסיכוי לעסקה עם פריס סן ז'רמן נמוך.

"ברגע שהכל ייגמר והמצב יחזור לקדמותו, ריאל תנסה לעשות רעש", ציינו בדיווח, וטענו כי החלוץ שיגיע צפוי להצטרף על חשבונו של לוקה יוביץ' המאכזב. זידאן "כבר הרים ידיים" בנוגע לאפשרות שהסרבי הצעיר יפרוץ בברנבאו, ולכן רוצה להחתים חלוץ אחר.

ארלינג הולאנד, מארק אנדרה טר סטגן. צילומים: רויטרס, עיבוד תמונה
למרות המשבר והקיצוצים, אריות היבשת חושבות בגדול. טר סטגן והולאנד/עיבוד תמונה, צילומים: רויטרס

במקביל, גם באיירן מינכן חושבת בגדול. על פי "ספורט" הקטלאני, הבווארים מקווים לבצע מחטף מתחת לאף של ברצלונה ולהחתים בקיץ את מארק אנדרה טר סטגן. השוער המצטיין חתום עד 2022 בברצלונה, אבל באיירן תנסה לפתות אותו עם חוזה שמן וארוך טווח שיבטיח את עתידו הכלכלי ו"יחזיר אותו הביתה לגרמניה".

אם המהלך הגרנדיוזי יקרום עור וגידים, יחליף טר סטגן בבאיירן את מנואל נוייר, עימו הוא מנהל קרב מתוקשר גם על עמדת השוער הבכיר של נבחרת גרמניה. השיחות על חוזה חדש בין נוייר לבין באיירן מינכן הגיעו למבוי סתום לאחרונה, ומה שמגדיל את הסיכויים שנוייר יועזב הוא המתיחות המתמשכת בינו לבין נשיא הכבוד של המועדון פרנץ בקנבאואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully