וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס אנטטוקומפו מוביל בגדול על לברון ג'יימס במירוץ לתואר ה-MVP של העונה

הגריק פריק בדרך לעוד תואר אישי? בסקר שערכה ESPN בקרב 70 אנשי תקשורת מתברר שהיתרון של כוכב מילווקי על לברון גדול, והמספרים מסבירים למה

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

על אף שלברון ג'יימס הצליח לצבור מעט מומנטום לפני שליגת ה-NBA הושעתה בגלל משבר הקורונה, כוכב מילווקי יאניס אנטטוקומפו עדיין מוביל עליו במירוץ לתואר ה-MVP של העונה. ESPN ערכה סקר בקרב 70 אנשי תקשורת בנוגע לבחירה העדכנית שלהם, והגריק-פריק היווני היה הבחירה הראשונה של 60 מתוך 70 נשאלים, וב-10 הנותרים היה במקום השני אחרי לברון.

קינג ג'יימס, מנגד, היה שני ב-58 מתוך ה-60 שבחרו ביאניס (כשפעם אחת היה שלישי ופעם אחת רביעי). מי שמשלימים את הטופ-5 הם ג'יימס הארדן (יוסטון), לוקה דונצ'יץ' (דאלאס) וקוואי לאונרד (ל.א קליפרס).

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס מול יאניס אנטטוקומפו מילווקי. AP
המאבק נמשך, איך הוא ייגמר? יאניס מול לברון/AP

אנטטוקומפו הוליך את מילווקי לעונה נפלאה עם המאזן הכי טוב בליגה (12:53). הוא מוביל על לברון בנקודות (29.6 מול 25.7), ריבאונדים (13.7 מול 7.9), חסימות (1.0 מול 0.5) וניסיונות זריקה מהעונשין (10.0 מול 5.7), כשהוא קולע ב-54.7 אחוז מהשדה מול ה-49.8 של כוכב הלייקרס.

מנגד, לברון מוביל את הליגה כולה במדד האסיסטים (10.6 למשחק בממוצע) - ונדמה היה שלקראת סיום העונה הסדירה הוא החל לצבור קצת מומנטום עם קבוצתו, שניצחה גם את הבאקס של יאניס וגם את הקליפרס של קוואי - בעוד אנטטוקומפו סבל מפציעה. כמובן שהיווני צפוי לחזור כשהליגה תשוב לסדרה (אם ואכן), כשהמירוץ הלוהט בין השניים יימשך - ומי ודע, אולי אף יגיע לגמר ה-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully