וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה בעקבות אלכס טלס, מארק אנדרה טר סטגן סירב להארכת חוזה

האלופה סימנה את המגן השמאלי המצוין של פורטו. הגרמני רוצה משכורת גבוהה יותר, וגם: עתידם של דמבלה, לנגלה וקוטיניו

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אוהדי פריס סן ז'רמן לפני המשחק מול בורוסיה דורטמונד

עדיין לא ברור מה יעלה בגורל העונה הנוכחית או מתי העונה הבאה תצא לדרך, אבל בברצלונה ממשיכים לעבוד על עיצוב הסגל. על פי "ספורט", לצד חיזוק החלק ההתקפי, ינסו ראשי האלופה לעבות גם את עמדת המגן השמאלי, כשהמועמד המוביל להצטרף שם אל ג'ורדי אלבה הוא קפטן פורטו, אלכס טלס.

הקטלאנים שקלו את מועמדותו של הברזילאי בן ה-27 גם בחלונות קודמים, אולם כעת המצב השתנה שכן כעת היא עשויה להסכים לשלם את מלוא סעיף השחרור שלו - 40 מיליון יורו, ממנו פורטו לא מוכנה להפחית. קבוצה נוספת שמחזרת אחר טלס היא צ'לסי, שמחפשת אחר מחליף למרכוס אלונסו באגף השמאלי.

שחקן פורטו אלכס טלס חוגג. רויטרס
היה מבוקש גם בחלונות קודמים. טלס/רויטרס

בשער של "ספורט" פורסם הבוקר (שני) כי מארק אנדרה טר סטגן סירב להצעה לחוזה חדש. האלופה הגישה לשוערה המצוין הצעה לחוזה שישלשל לכיסו 6.5 מיליון יורו לעונה, אולם הגרמני רוצה להתשכר כמו השחקנים בעלי החוזה הגבוה ביותר בקבוצה, כשברקע באיירן מינכן לוטשת עיניים. עוד נטען כי קיקה סטיין עדיין מאמין בעוסמאן דמבלה ולא מעוניין למכור אותו, והדברים נכונים גם לגבי קלמון לנגלה.

אשר לפליפה קוטיניו, המושאל כרגע לבאיירן מינכן: קשר נבחרת ברזיל מבוקש בכל רחבי הפרמיירליג, כשטוטנהאם, ארסנל, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי מעוניינות להשאילו. ברצלונה תעדיף למכור אותו ואפילו נקטה במחיר התחלתי של 90 מיליון יורו, אולם סביר להניח שתתפשר גם על פחות ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully