וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: "ניימאר מוכן לעשות הכל כדי לחזור לברצלונה"

הליגות אמנם בהקפאה, אך השמועות לא פוסקות: על פי "ספורט", הברזילאי יפעיל על ראשי פ.ס.ז' לחץ כדי לשוב ולשתף פעולה עם מסי

AP

"ניימאר מוכן לעשות הכל כדי לחזור לברצלונה", כך מדווחים היום (שבת) בספרד. על פי "ספורט" הקטלאני, חלוץ פריס סן ז'רמן כבר העביר להנהלת האלופה מסרים לפיהם הוא מעוניין לשוב לקבוצה בה כיכב בעבר כבר בקיץ הקרוב, לאחר שהניסיונות להחזירו בקיץ שעבר לא נשאו פרי.

"כמו כן", נכתב, "הברזילאי הבהיר שהוא מתכוון לעשות כל מה שעומד לרשותו כדי לצאת מפריס סן ז'רמן, שם הוא משחק בניגוד לרצונו". מה שעומד לרשותו, יש לציין, זה בעיקר לחץ על הנהלת האלופה הצרפתית, כשם שניסה לעשות בעבר.

בפרט, מעוניין ניימאר לשוב ולשתף פעולה עם חברו הטוב ליאו מסי. כעת, כששני הצדדים חפצים במעבר, ובברצלונה דאגו לשמור על קשר עם משפחתו של הברזילאי בחודשים האחרונים, כל שנותר הוא לרתום את הצלע השלישית - פריס סן ז'רמן. בבארסה הבהירו שיעניקו לשחקן את אותה הצעה שהציעו לו בקיץ שעבר, להפוך בעל המשכורת הגבוהה במועדון להוציא את ליאו מסי, בעוד הקבוצה הצרפתית אמורה לקבל או הצעה בסך 180 מיליון יורו, או הצעה שתכלול שילוב של כסף ושחקנים.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל עם ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה, 2016. GettyImages
שני הצדדים חפצים באיחוד. מסי וניימאר/GettyImages

גם ב"אס" פרסמו דברים דומים וטענו כי ניימאר יפעיל בשבועות הקרובים לחץ על ראשי פריס סן ז'רמן על מנת שיאפשרו לו לעזוב. אם יצליח, תרד ברצלונה מלאוטרו מרטינס, אחריו חיזרה בחודשים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully