וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה יוביץ': "אנשים התנהגו בחוסר מקצועיות, לא הנחו אותי איך להתנהג בבידוד"

אחרי שחזר לסרביה ללא אישור וכמעט נעצר עקב הפרת בידוד, חלוץ ריאל מדריד הסביר: "בספרד היה לי אישור לעשות קניות, זה לא המצב פה"

AP

לוקה יוביץ' לא יזכור לטובה את עונת 2019/20. אחרי עונה נפלאה בפרנקפורט, החלוץ הסרבי הצעיר היה אמור להיות "היורש של בנזמה" בריאל מדריד שהימרה עליו ורכשה אותו בהרבה כסף בקיץ. אלא שיוביץ' בקושי מקבל דקות מזידאן אצל הבלאנקוס ואם לא די בכך, בימים האחרונים יוביץ' הצליח לעצבן מאוד את מולדתו סרביה אחרי שעזב את הבידוד במדריד בלי אישור וחזר לסרביה למרות מגיפת הקורונה.

שחקן ריאל מדריד לוקה יוביץ' עם ויניסיוס. רויטרס
התנצל, בערך. לוקה יוביץ'/רויטרס

יוביץ' הפר את הבידוד גם בסרביה וגרם לנשיא המדינה אלכסנדר וויצ'יץ' לאיים ש"אם זה יקרה שוב, הוא ייעצר". אמש יוביץ' ניסה למזער נזקים וניצל את האינסטגרם שלו כדי "להתנצל" וגם להטיח האשמות: "המצב כעת בעולם מאוד קשה. חזרתי הרבה כדי לתמוך באנשים שלי. ראשית, אני ממש מתנצל על זה שאני בכותרות בימים האחרונים. אני לא הגיבור במשבר הזה, אלא הרופאים והצוותים הרפואיים".

יוביץ' הוסיף: "עברתי בדיקה בספרד ששללה שיש לי קורונה והחלטתי לחזור הביתה כדי להיות קרוב למשפחה שלי, בסיכום עם הרשויות. כשנחתתי בסרביה עברתי עוד בדיקה. מצער אותי שאנשים עושים את העבודה שלהם בחוסר מקצועיות ולא נתנו לי הנחיות איך להתנהג בבידוד עצמי. בספרד, קיבלתי אישור ללכת לבית המרקחת ולסופרמרקט כדי לקנות מצרכים, וזה לא המקרה כאן. אני מתנצל בפני כל האנשים שהעמדתי אותם בסכנה ואני מקווה שנישאר מאוחדים".

כידוע, כל הסגל של ריאל מדיד נמצא בבידוד מאז ה-12 לחודש. זאת לאחר שטריי טומפקינס שחקן קבוצת הכדורסל של המועדון נדבק בקורונה. הליגה בספרד מושבתת וגם בסרביה לוקחים ברצינות את המשבר הזה, אפילו מאוד ברצינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully