וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד להנחיות של טוטנהאם: דלה עלי מבלה במועדונים בפגרת הקורונה

קשר התרנגולים בילה לכל אורך הסופ"ש, כמו כדורגלנים נוספים באנגליה. בממלכה ביקרו אותם: "מטורף שזה הדבר הראשון שהם עושים כשמשחקים מבוטלים"

AP

בווידאו: התהלוכה של אוהדי פ.ס.ז' לפני המשחק מול דורטמונד

ספורטאים רבים משתדלים לשמש דוגמא בזמן פגרת הקורונה, אבל נראה שכמה וכמה כדורגלנים עושים את ההפך הגמור. שחקן ריאל מדריד לוקה יוביץ' כבר אוים במעצר אחרי שהפר את תנאי הבידוד בסרביה, אבל מסתבר שהוא לא היחיד.

ב"סאן" הבריטי מדווחים ששורה של כדורגלנים מהפרמיירליג העבירו את סוף השבוע האחרון בבילוי במועדונים ברחבי הממלכה, למרות איסור מפורש של כמה מהקבוצות לצאת מהבתים.

בראשם, כך נראה, עמד קשר טוטנהאם דלה עלי שעל פי הדיווח בילה במסיבות בלונדון בשני הלילות האחרונים, וחזר לביתו בארבע לפנות בוקר. "סוף השבוע שלו היה סוער למדי", סיפר אחד ממקורביו ל"סאן".

שחקן טוטנהאם דלה עלי. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
לא נשמע להוראות. דלה עלי עם חברתו/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

כדורגלנים נוספים שנצפו מבלים במועדונים בסוף השבוע הם קייל ווקר, ג'יימס מדיסון, בן צ'ילוול וריאד מחרז. זאת למרות שכמה מהקבוצות הנחו את השחקנים להישאר בבתיהם ולשמור על פרופיל נמוך. אף אחד מהם לא אמור להימצא בבידוד, אולם מדובר בכל זאת בהפרת התנאים של קבוצותיהם.

טוטנהאם, קבוצתו של דלה עלי, הנחתה את השחקנים לצאת מבתיהם רק במקרים דחופים, ובכל מקרה הנחתה אותם לא להשתמש בתחבורה ציבורית עד להודעה חדשה.

"מבטלים להם משחקים, והדבר הראשון שהם עושים זה ללכת לבלות במועדונים. זה מטורף לגמרי", אמר עד ראייה שבילה עם דלה עלי וכדורגלנים אחרים במסיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully