וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה לא רוצה להוציא שחקנים לחל"ת, אבל הקיצוץ יהיה משמעותי

22.3.2020 / 9:50

בעיר היהלומים מנסים להימנע מהצעד בו כבר נקטו קבוצות אחרות בליגה, אבל עשויים להציע לשחקנים ולצוות המקצועי קיצוץ של 50 אחוז בשכר

צילום: דוברות הפועל תל אביב

בווידאו: הפועל תל אביב מתאמנת בצל הקורונה

ניסיונות במכבי נתניה לא לשלוח את השחקנים לחל"ת כפי שכבר עשו הפועל חיפה, הפועל חדרה וסקציה נס ציונה. בימים האחרונים מנסה מנכ"ל הקבוצה ניב גולדשטיין למצוא את המתווה המספרי שיאפשר למועדון לקצץ בחוזי השחקנים מבלי לשלוח אותם למוסד לביטוח לאומי. יש לציין שעוד לפני משבר הקורונה, מכבי נתניה כבר היתה בבעיה תקציבית בשל ירידה בהכנסות כתוצאה מעונה לא מספיק טובה.

בימים הקרובים ייפגש גולדשטיין עם הקפטן אלמוג כהן ועם יו"ר ארגון השחקנים משה מישאלוב כדי למצוא נוסחה שמצד אחד לא תשלח את השחקנים להירשם בלשכת התעסוקה ומנגד תאפשר למכבי נתניה לסיים את העונה בלי להתפרק. לא מן הנמנע כי הקבוצה תצטרך להציע לשחקנים ולצוות המקצועי קיצוץ של 50 אחוז על מנת שניתן יהיה לעמוד בתשלומים ואם ישחקו כדורגל בחודש יוני, השחקנים יקבלו משכורת שלא כלולה בחוזים הנוכחיים שלהם.

גבי קניקובסקי, חן עזרא שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
ממתינים בדריכות. חן עזרא וגבי קניקובסקי/ברני ארדוב

מה שבטוח, קיצוץ של 20 אחוז כמו שעשו בבית"ר ירושלים או בעירוני קרית שמונה לא רלוונטי ולא מסתדר במספרים של מכבי נתניה ובמועדון הנתנייתי גם מעריכים שהמועדונים הללו עוד ירחיבו בהמשך את היקף הקיצוץ שלהם ויפתחו את ההסכם אליו הגיעו מול השחקנים שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully