וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר אובארוב: "דינמו מוסקבה התעניינה בוולאדן איביץ'"

שוער מכבי תל אביב לשעבר התראיין לגבי הקורונה בישראל ונשאל גם על המאמן: "בחור צעיר שיודע למצוא שפה משותפת עם השחקנים"

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

שוער מכבי תל אביב לשעבר, אלכסנדר אובארוב האגדי, התראיין לתקשורת הרוסית, סיפר על ההתמודדות על נגיף הקורונה בישראל והפתיע כשסיפר שדינמו מוסקבה הייתה מעוניינת בולאדן איביץ'.

"בישראל הודיעו עכשיו על סגר מלא והחל מיום שישי, לאף אחד אסור לצאת מהבית, חוץ מלקניות או לבית המרקחת", אמר שוער העבר, "כל בתי הקפה והמסעדות סגורות ושדה התעופה עדיין פעיל, אבל בעיקר לטיסות צ'רטר. בהתחלה אנשים עוד טיילו בחוץ, אבל עכשיו גם זה אסור. מי שמפר את הסגר מסתכן בקנס גבוה".

אלכסנדר שורה אובארוב מאמן שוערים מכבי תל אביב. קובי אליהו
"מי שמפר את הסגר מסתכן בקנס גבוה". אובארוב/קובי אליהו

אובארוב שיחק בדינמו מוסקבה במשך עשור, לפני שהצטרף למכבי תל אביב ב-1991. מאז הוא בישראל, בקרית שלום. הוא שיחק במדי הצהובים עד 2000 ואחר כך שימש כמאמן השוערים במשך 18 שנים. לפני קצת פחות משנתיים עבר לשמש כמאמן השוערים של קבוצת הנוער.

"לא חשבתי שזה יגיע למצב הזה, אבל אחרי שראו מה קרה באיטליה, ספרד, צרפת, הממשלה החליטה לקחת צעדים יותר קיצוניים", הוסיף אובארוב על המצב, "במכבי תל אביב כולם קיבלו תכניות אישיות. בהתחלה התכוונו לערוך אימונים בקבוצות קטנות של 5-6 שחקנים, אבל די מהר הוחלט שבמצב הזה עדיף לוותר על הרפתקאות מיותרות".

שוער העבר, שלבש את מדי נבחרת ברית המועצות 11 פעמים, נשאל גם על מכבי תל אביב והשיב: "בניגוד לעונה שעברה, הפער בפסגה עומד על 6 נקודות בלבד, אבל הקבוצה במסלול הנכון. המאמן ולאדן איביץ' הוא בחור צעיר, בן 42, אבל הוא כבר צבר מוניטין של מי שיודע למצוא שפה משותפת עם השחקנים. אגב, כשהגעתי למוסקבה באוקטובר האחרון הבנתי שדינמו מוסקבה מתעניינת בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully