וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנולו גביאדיני: "המחשבה שאנשים יכלו להידבק ממני מענה אותי"

חלוץ סמפדוריה, שהיה לנדבק השני בנגיף הקורונה מבין שחקני הסריה A, חשף את רגשותיו בריאיון לתקשורת המקומית: "חשבתי שזו בדיחה"

AP

בווידאו: אוהדי פריס סן ז'רמן לפני מפגש ליגת האלופות מול דורטמונד

מגיפת הקורונה ממשיכה להכות גלים ברחבי העולם ובאיטליה בפרט. שחקנה של סמפדוריה מנולו גביאדיני היה השחקן השני מהסריה A שאובחן כחולה במחלה שעד כה גבתה את חייהם של אלפים בארץ המגף. מספר אנשים נוספים בסמפדוריה נדבקו בנגיף, והמועדון החליט להפסיק לעדכן בנושא כדי למנוע "בהלה ציבורית" נוספת.

"הרגשתי מעט לא טוב ביום שלישי, ה-10 במרץ, אבל לא חשבתי שזה קשור לקורונה", שיתף החלוץ בריאיון לגזטה דלו ספורט. "התקשיתי לישון, הייתי מסוחרר, אבל היה לי חום נמוך, סביב 37.5 מעלות צלזיוס. פניתי בכל זאת לרופא הקבוצה, נבדקתי, והתוצאות חזרו חיוביות".

מנולו גביאדיני שחקנה של סמפדוריה. GettyImages
"אנשים יכולים להיות נשאים של הוירוס הזה מבלי להרגיש". מנולו גביאידני/GettyImages

גביאדיני נזכר כיצד חש באותם רגעים שגילה כי נדבק: "חשבתי שזו בדיחה. לא ציפיתי לזה, במיוחד לאור העובדה שהחום שלי צנח מהר מאוד". שחקן נבחרת איטליה הודה כי לאחר שנדבק החל לחשוש מהנזקים של הנגיף: "באותו זמן התחלתי להרהר על הוירוס הזה. אם הרופא היה מחכה עם הבדיקה יום אחד, יכול להיות שלא הייתי מבצע אותה בכלל - הרי הרגשתי מצויין יום לאחר מכן. לא העליתי על דעתי שהבדיקה תחזור חיובית".

"הייתי הולך לשוק לקנות פירות, הייתי מתנהל כרגיל", המשיך גביאדיני. "בטח הייתי מסכן לא מעט אנשים מבוגרים בכך שהייתי מעביר להם את הנגיף מבלי שהיה לי מושג שזה בכלל אפשרי. המחשבה הזו מענה אותי. אנשים יכולים להיות נשאים של הוירוס הזה מבלי להרגיש ובלי לדעת. את הקרב הזה אפשר לנצח אך ורק על ידי שמירה על מרחק אחד מהשני, כיבוד החוקים והישארות בבתים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully