וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריידי חתם בטמפה ביי, טוד גרלי באטלנטה

הקוורטרבק שעזב את ניו אינגלנד אחרי שני עשורים מוצלחים, חתם בבאקנירס: "אני יודע שלא משנה מה עשית בעבר, אתה צריך להרוויח את הכבוד ולעבוד קשה. אני יוצא למסע חדש בבאקנירס". הרץ האחורי ששוחרר מהראמס חתם בפאלקונס

הצפוי הפך לרשמי: טום בריידי חתם לעונה אחת בטמפה ביי באקנירס. הקוורטרבק בן ה-42, שהודיע השבוע על עזיבת ניו אינגלנד פטריוטס, יצטרף לקבוצה של ברוס אריאנס מפלורידה.

"אני נרגש ורעב לשחק", מסר בריידי בהודעה לאחר ההצטרפות, "אם יש משהו שלמדתי לאורך הקריירה, זה שלא משנה מה עשית בעונה שעברה ובזאת שלפניה, אתה צריך להרוויח את הלחם שלך ואת הריספקט מהחברים ומהאוהדים ולעבוד קשה. אני יוצא למסע חדש בבאקנירס, ומודה להם על כך שנתנו לי את ההזדמנות. אני מצפה בכליון עיניים לראות את החברים החדשים שלי".

בריידי עזב את ניו אינגלנד, בה החל את הקריירה בשנת 2000, לאחר שהוביל אותה לשש זכיות בסופרבול. הסברה הייתה, תחילה, שיסיים שם את הקריירה, אבל הוא והמאמן ביל בליצ'יק כבר לא ראו עין בעין. הבאקנירס, מצדם, סגרו את שמונה מתשע העונות האחרונות על מאזן שלילי, חמש האחרונות שבהן תחת הקוורטרבק ג'יימיס ווינסטון. תחת בריידי והמאמן ברוס אריאנס, טמפה ביי לא צפויה לזכות בסופרבול השנה (אם יתקיים בכלל...), אבל מקווה, לכל הפחות, להיות תחרותית יותר.

טוד גרלי שחקן לוס אנג'לס ראמס. AP
חוזר לג'ורג'יה. גרלי/AP

יממה לאחר ששוחרר מלוס אנג'לס ראמס, טוד גרלי מצא בית חדש - באטלנטה. הרץ האחורי, שאת קריירת הקולג' שלו עשה בג'ורג'יה, חוזר למדינה. הוא חתם על חוזה לעונה אחת, במסגרתה ישתכר כ-6 מיליון דולר. הפאלקונס שחררו את דבונטה פרימן ביום שני והיו צריכים למלא את המשבצת.

עדכון ראשון: 14:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully