וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום בריידי הודיע שיעזוב את הפטריוטס: "זמן לפרק חדש בקריירה"

הקוורטרבק האגדי בן ה-42, שלבש את מדי ניו אינגלנד מאז שנת 2000 והוביל אותה לשש זכיות בסופרבול, בישר סופית שיעבור לקבוצה אחרת: "אני לא יודע מה צופן לי העתיד, אבל זה הזמן לשלב חדש בחיי"

רויטרס

עידן חדש בספורט האמריקאי: אחרי תקופת שמועות ורמיזות ארוכה, טום בריידי בישר היום (שלישי) באופן רשמי שיעזוב את ניו אינגלד פטריוטס. הקוורטרק האגדי, אולי שחקן הפוטבול הגדול בהיסטוריה של הענף, פרסם ברשתות החברתיות הודעת פרידה מהקבוצה שאת מדיה לבש מאז 2000, ואותה הוליך לשש זכיות בסופרבול.

"רציתי להודות לכל האוהדים המדהימים של הפטריוטס", כתב בריידי. "מסצ'וסטס היתה הבית שלי במשך עשרים שנה, ואלו היו שני העשורים הכי מאושרים שהייתי יכול לדמיין בחיי. יש בי רק אהבה והכרת תודה על התקופה שלי בניו אינגלנד".

טום בריידי קוורטרבק ניו אינגלנד פטריוטס. GettyImages
נפרד סופית. טום בריידי/GettyImages

:התמיכה לה זכיתי היתה מפעימה", המשיך בריידי. "הלוואי שכל שחקן היה יכול לחוות אותה. הילדים שלי נולדו וגדלו כאן, וכולכם תמיד אימצתם אותי - הילד שבא מקליפורניה - כאילו אני אחד משלכם. אני אוהב את המחויבות שלכם ואת הנאמנות שלכם לקבוצות שלכם, ולזכות בתארים עבור העיר הזו היה חשוב לי בצורה שאתם לא יכולים אפילו לדמיין. אני לא יודע מה העתיד צופן עבורי, אבל כעת זה הזמן לפרק חדש בחיים שלי ובקריירה שלי. אני מודה לכם ממעמקי ליבי, תמיד אוהב אתכם ולנצח אנצור את הזיכרונות".

השאלה שמעסיקה את ה-NFL כרגע היא היעד הבא של בריידי, שיחגוג את יום הולדתו ה-43 (!) באוגוסט. האיש מאחורי השושלת של הפאטס, לצד ביל ביליצ'יק, הצהיר בעבר על רצונו להמשיך לשחק עד גיל 45, אך הפטריוטס לא הצליחו להגיע לסיכום על הארכת חוזהו. הפייבוריטיות לצרף את בריידי, על פי הסוכנויות, הן לאס וגאס ולוס אנג'לס צ'ארג'רס, ולאחר מכן טנסי ואינדיאנפוליס.

עוד בוואלה!

טום עידן: מה עומד מאחורי עזיבתו של בריידי?

לכתבה המלאה

הודעת הפרידה של בריידי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully