וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "אם מישהו לא מבין את המצב, טעינו כשהחתמנו אותו"

20.3.2020 / 13:00

ההתגייסות של השחקנים ("ביקשו שלבכירים מביניהם נקצץ יותר"), החוזה של רוני לוי ("אין בארץ מאמן זמין טוב ממנו"), ההשלכות הכלכליות העתידיות ("התקציבים בכדורגל יירדו") ואלו המיידיות ("הספונסרים התחילו לברוח"). בעלי בית"ר בריאיון פסימי על משבר הקורונה

צילום: דוברות הפועל תל אביב

בווידאו: הפועל תל אביב מתאמנת בצל הקורונה

על רקע בדיקת הקורונה שעבר והקיצוץ במשכורות השחקנים, בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג העניק היום (שישי) ריאיון לכלי התקשורת. חוגג סיפר שעדיין לא קיבל את תוצאות הבדיקה, ואמר שהוא ממתין בדריכות.

"אני מוטרד, כי כשיש 500 חולים ואני כבר יומיים וחצי מחכה לתוצאות של הבדיקה, אני לא יודע מה יקרה אם המצב יהיה הרבה יותר גרוע, סיפר. "מה שמבהיל זה החוסר וודאות והעובדה שאנשים מתים אם יש להם בעיות רפואיות קודמות".

כאמור, כמו בכל עולם הספורט, המשבר השפיע ישירות על בית"ר. במהלך השבוע הודיעה הקבוצה כי בניגוד לקבוצות רבות שהוציאו את השחקנים לחל"ת, בבית"ר שכרם של השחקנים יקוצץ ב-20 אחוזים. "אנחנו ממשיכים לספוג את המשבר הזה כל יום. זה משבר עולמי וכולם מושפעים מזה, מי שחושב שהכדורגל לא יושפע מזה שיחשוב שוב, כי כולם ישלמו מחיר", טען. "הסיטואציה בליגה שלנו לא שונה. הכדורגל לא בראש מעייניהם של האנשים עכשיו. אני מניח שבשנה הבאה התקציבים יירדו, אבל מצד שני הרמה לא תיפגע. לא תראו פחות גולים. הקשקוש של השכר וגובה התקציב...איך אמר אבי לוזון פעם? 'עוד לא ראיתי צ'ק נותן גול'.

"קראתי עכשיו שגם באירופה מתחילים לדבר על זה. האם ברצלונה תוכל לרכוש את ניימאר ב-150 מיליון יורו? אין בן אדם שזה פוסח עליו, אין ליגה שזה פוסח עליה. ברור שההשלכות לא ייגמרו העונה. גם אם הקורונה תיפתר בעוד חודשיים, ההשלכות של מה שקורה ויקרה ישפיעו קשות".

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא אופטימי. משה חוגג/ברני ארדוב

לטענתו, "אני הרבה יותר מוטרד מהשכבה של רוב שחקני הכדורגל שמרוויחים מעט ולא מאלה שמרוויחים סכומי עתק. אני מודאג מאלה שלא מרוויחים יותר מדי והם מכלכלים משפחות. אם האירוע הזה יתגלגל אי אפשר לדעת לאן זה יילך, יש ספונסרים שאיתנו במשבר ויש שניים שהודיעו לנו שהם עוצרים את הצ'קים. זה פוגע בהכנסות וגם ככה המועדון לא רווחי. אם לא יהיה הכנסות הקיצוצים יימשכו ויהיו גדולים יותר. פנו אלינו נציגי השחקנים וביקשו שנבחן הורדה גדולה יותר לבכירים על מנת לא לפגוע לאלה שמרוויחים סכום נמוך בקבוצה".

בנוגע לאפשרות ששחקנים יוכלו להתיר חוזה אם יידרשו לקצץ בקיץ לקראת העונה הבאה אמר: "לא נאבד נכסים. אנחנו לא מקצצים ללא הסכמה וכך גם יהיה בקיץ. כל השחקנים אצלנו מבינים את המצב, כולל הזרים, ואם מישהו לא יסכים אז כנראה שאנחנו צריכים לחשוב מה הוא עושה אצלנו ואיפה טעינו כשהחתמנו אותו".

חוגג אף סיפר על ההשלכות הכלכליות של המצב על עסקיו הפרטיים. "מעט מאוד עסקים נהנים מהמצב. אצלי אישית, למעט חברת אונליין אחת שנהנית כי כולם נמצאים כל הזמן באינטרנט, כל יתר החברות עוברות סבל שלא חוו. כולם נפגעים, ואנשי העסקים שאני בתוכם צריכים לדאוג קודם כל לעסקים שלהם, לפני הכדורגל".

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. GettyImages
"אתם חושבים שברצלונה תרכוש אותו ב-150 מיליון יורו עכשיו?" ניימאר/GettyImages

מאוחר יותר ב"רדיו ירושלים" התייחס הבעלים לעתידו של המאמן רוני לוי: "זאת שאלה ליוסי בניון, אבל אני מעריך שהןא יישאר. אני אומר את דעתי - אני לא עבדתי עם הרבה מאוד מאמנים ואני מכיר עוד כמה. שמישהו יראה לי מאמן זמין שהוא יותר טוב מרוני לוי, שאפשר להגיד שרוני לוי לא בליגה שלו. רוני לוי הוא מהשורה הראשונה. התחלנו לדבר על חוזה חדש לפני חודשיים, אבל צריך שניים לטנגו. יש גם עניין כלכלי ואני חושב שגם הקורונה טורפת את כל הקלפים מבחינה כלכלית, אז בואו ונמתין. אני לא מתעלם מרחשי הקהל, אבל אי אפשר בכל החלטה להסתכל על מה אומר אוהד כזה או אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully