וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא פשוט פירק את כולם": היום שבו מייקל ג'ורדן התעלל בשחקני גולדן סטייט

כריס מאלין חשף סיפור משעשע: "אני זוכר שבאותו הרגע אמרתי לעצמי 'הבחור הזה חוזר לשחק'". אז איך הצליח הוד אווירותו להביך את כל שחקני הווריירס, כולל טים הארדווי ולטרל ספריוול?

צילום: רויטרס

בווידאו: אוהדי אוקהלומה סיטי ת'אנדר מפונים במהלך משחק

אין הרבה נקודות אור בזמן המשבר הנוכחי שפוקד את העולם, בעקבות ההתפשטות הקטלנית של נגיף הקורונה. אירועי הספורט בכל רחבי העולם נעצרו וגם חלק גדול מהשחקנים והספורטאים עצמם נמצאים בבידוד. אלא שכעת נראה שהבידוד גורם לשחקני עבר לחשוף סיפורים מרתקים משנים עברו, כמו הסיפור שחשף כדורסלן העבר כריס מאלין, ששיחק שנים ארוכות בגולדן סטייט.

"ב-1995, רגע לפני הקאמבק של מייקל ג'ורדן ל-NBA, הוא הגיע להתאמן איתנו בגולדן סטייט", נזכר מאלין. "באותה תקופה אם אינני טועה שיחקו בקבוצה טים הארדווי ולטרל ספריוול. אני זוכר שמייקל הגיע וביקש ממני את הציוד שלי כדי שהוא יוכל להתאמן. הוא ניגש לחדר ההלבשה, לקח את הציוד שלי ועלה לפרקט, שם הוא פשוט הביך את כל הקבוצה בכוחות עצמו. הוא פשוט פירק את כולם. אני זוכר שבאותו הרגע אמרתי לעצמי 'הבחור הזה חוזר לשחק'".

מייקל ג'ורדן, שיקגו בולס, 1997. GettyImages
השאיר לכולם אבק, עוד לפני הקאמבק. ג׳ורדן/GettyImages

ואכן מאלין צדק. לא הרבה אחרי אותו אימון שייזכר היטב בראשם של שחקני הווריירס דאז, ג'ורדן הכריז על קאמבק לליגה הטובה בעולם. הוא זכה בשלוש אליפויות נוספות לפני שהחליט לתלות שוב את הנעליים ב-1999. כמה שנים מאוחר יותר הוא הספיק לרשום עוד גיחה קצרה, הפעם בוושינגטון, לפני שהודיעה סופית על פרישה ב-2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully