וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה סביב צ'ארלס בארקלי: "אני חושש מהגרוע ביותר"

שחקן העבר האגדי טען לפני ארבעה ימים כי נכנס על דעת עצמו לבידוד לאחר שחש ברע, ושנבדק אם נדבק בקורונה, אך לא התקבל כל עדכון מאז והמעריצים דואגים

צילום: רויטרס

בווידאו: אוהדי אוקלהומה סיטי ת'אנדר מפונים מהאולם

ביום חמישי האחרון הודיע צ'ארלס בארקלי כי הוא הכניס את עצמו לבידוד לאחר שחש ברע וחווה את הסימפטומים המזוהים עם נגיף הקורונה. בארקלי אמר שהוא עבר כמה בדיקות, וכי "הוא לא יכול לחכות לקבל את תוצאות הבדיקה", אך מאז לא נודע כל פרט חדש בנושא. חובבי הכדורסל ומעריציו של בארקלי גילו דאגה בימים האחרונים לשחקן העבר האגדי המשמש היום כפרשן בכיר ברשת TNT.

שלל פוסטים בנושא החלו להציף אתה רשתות החברתיות, כשיחד עם הבעת דאגה וחיפוש מידע על מצבו של בארקלי, לא מעט מפיצים מידע לא מאומת על כך ששחקנה לשעבר של פיניקס סאנס ויוסטון רוקטס נדבק בקורונה. "עוד מישהו חושב שזה מוזר שעדיין לא שמענו על תוצאות הבדיקה של צ'ארלס בארקלי? עברו חמישה ימים", כתב פרשן רשת CBS מארשל האריס. "אני חושש מהגרוע ביותר", נכתב בציוץ אחר.

צ'ארלס בארקלי. GettyImages
המעריצים דואגים. צ'ארלס בארקלי/GettyImages

בימים האחרונים נודע כי מפורסמים רבים כגון דונובן מיטשל ורודי רובר, כמו גם שחקני הקולנוע והטלוויזיה תום הנקס ואידריס אלבה חלו בנגיף, וחלק מהציוצים אף שירבבו את שמו של בארקלי לרשימה, מה שתרם למפלס הדאגה בקרב הגולשים, אך לא אומת בשום שלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully