וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אף הקורונה: קומישינר ה-UFC מתעקש לקיים את קרב האליפות

דיינה וייט נכנע למחאות הקהל והכריז כי הקרב המצופה בין חביב נורמגומדוב לבין טוני פרגוסון יתקיים באפריל תוך כדי מילוא ההוראות וההגבלות: "נגרום לזה לקרות"

צילום: רויטרס

בווידאו: אוהדי אוקלהומה סיטי ת'אנדר מפונים מהאולם

לאחר שנראה היה כי לא יהיה מנוס מלבטל את קרב ה-MMA המדובר בין האלוף במשקל קל חביב נורמגומדוב לבין טוני פרגוסון, הודיע הערב (שלישי) הקומישינר של ליגת ה-UFC דיינה וייט כי הקרב ייערך בחודש אפריל הקרוב. אמש הודיע וייט כי אירוע UFC 249 שאמור היה להיערך בשבת הקרובה בלונדון יידחה למועד לא ידוע, יחד עם עוד שני אירועים של הליגה שהיו אמורים להתקיים באותו מועד.

ההודעה על דחיית הקרב גרמה לפאניקה רבה בקרב מעריצי MMA ברחבי העולם, זאת לאחר שהקרב בין חביב לפרגוסון בוטל כבר ארבע פעמים בשנים האחרונות, כשזו הפעם החמישית בה מנסה הליגה לארגן קרב בין שני הלוחמים, מהגדולים בהיסטוריה של הענף.

חביב נורמגומדוב לוחם MMA. GettyImages
יגן על תוארו בחודש אפריל? חביב נורמגומדוב/GettyImages

"אנחנו דוחים את שלושת האירועים הקרובים, אבל הקרב בין פרגוסון לחביב ייערך ב-18 באפריל", אמר הקומישינר ל-ESPN. "הקרב הזה יקרה. אנחנו הולכים לעקוב אחר ההוראות שלא יהיו 10 אנשים בחלל אחד. אנחנו מקווים שהכל יתבהר עד אפריל. הקרב הזה הולך להתקיים. ללא קהל - כל מה שצריך. זה בטח לא יתקיים אפילו בארצות הברית, אבל הקרב הזה הולך לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully