וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפסקת ליגת העל: הפלונטר של מכבי תל אביב והפועל ירושלים

17.3.2020 / 8:01

השחקנים הזרים נחושים לעזוב את ישראל בהקדם, אבל הנציגות במפעלים האירופאיים רוצות להשאירם עד שגורל העונה יוכרע ביורוליג ובליגת האלופות. וגם: ההחלטה תגן על המנהלת מפני תביעות?

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

מנהלת ליגת העל בכדורסל הודיעה אמש (שני) על הפסקת הליגה עד להודעה חדשה. ההודעה הגיעה אחרי סבב פגישות בין ראשי המנהלת לעורכי הדין שעזרו להם לנסח את ההודעה המדויקת, כשהפגישה האחרונה נערכה בנוכחות חלק מראשי הקבוצות שאישרו אותה.

במנהלת לא הודיעו על תאריך יעד לחזרה, אבל אם המצב ישתפר בעתיד הנראה לעין ייתכן כי ליגת העל תשוב לפעילות ומנהלת הליגה תימנע מאיבוד הכנסות. הפסקת הפעילות תסייע לה להתמודד גם עם תביעות, אם יוגשו כאלה בעתיד. כמו כן, לא נקבע דדליין להפסקה של הליגה, אך ההערכות הן שאם הליגה לא תוכל לחדש את פעילותה עד לסוף אפריל, עונת 2019/20 תסתיים.

כעת הכדור עובר לקבוצות שאמורות להגיע להסדרים כספיים מול השחקנים והמאמנים. ההערכות בקרב רוב ראשי הקבוצות היא שהשחקנים והמאמנים הישראלים, הכפופים לחוקי העבודה כאן, יישלחו לחופשה ללא תשלום כל עוד הליגה מוקפאת, כפי שנהוג בכל המשק.

שחקן הפועל ירושלים סולימאן בריימו מול שחקן מכבי תל אביב קווינסי אייסי. ברני ארדוב
דילמה. בריימו מול אייסי במפגש בין ירושלים למכבי תל אביב/ברני ארדוב

לגבי הזרים הסיטואציה שונה. ההערכה היא כי השחקנים הזרים לא ירצו להישאר בישראל ויבקשו לעזוב בימים הקרובים. חלק מהשחקנים הזרים אף הביעו את רצונם לעזוב ברשת החברתית לאחרונה. הקבוצות ייכנסו למגעים על מנת לסיים את חוזיהם של אותם זרים, או לאפשר מצב בו יחזרו אם הליגה תחודש.

קיימות שתי קבוצות שהפעילות שלהן עדיין לא אמורה להסתיים - מכבי תל אביב והפועל ירושלים. שתי הקבוצות עדיין משתתפות בליגות אירופאיות שאמורות להכריז בשבועות האחרונים כיצד ינהגו עד לסיום העונה. בשני המפעלים קבוצות שונות כבר שחררו את השחקנים הזרים שלהם למדינתם, אך במכבי או בירושלים, שתי קבוצות שלא התאמנו בימים האחרונים, טרם התקבלה החלטה רשמית כיצד לנהוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully