וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הקורונה: הספורטאים שמוכנים לסכן את חייהם כדי להשתתף באולימפיאדה

מספר ספורטאים ברחבי העולם סיפרו שהיו מוכנים לטוס לטוקיו גם היום, למרות הקורונה: "חלומו של כל ספורטאי, בין אם זה מסוכן או לא"

צילום: רויטרס

מארגני טוקיו 2020 ממשיכים להתעקש כי האולימפיאדה תתקיים כסדרה חרף התפשטות נגיף הקורונה, אבל לכל ברור כי כרגע, קשה מאוד לצפות מה יוליד יום.

ובכל זאת, מדובר במשחקים האולימפיים - רגע השיא של כל ספורטאי באשר הוא, ועל כן, יש כמה שהיו מוכנים לטוס גם היום לטוקיו כדי להגשים את חלומם. "זה החלום שלי, והייתי מוכן לסכן את חיי כדי לזכות במדליה אולימפית", סיפר מייראג' אחמד קאן, מהקלעים הטובים בהודו. "אם האולימפיאדה היתה נערכת כעת, למרות סכנות הקורונה, הייתי טס ומתחרה בלי לחשוב פעמיים".

נכון להיום (ראשון), מספר הנדבקים ביפן צמח ל-1,484, כשברחבי העולם למעלה מ-150 אלף איש נדבקו בקורונה, ולמעלה מ-5,800 מתו מהנגיף. כשנשאל מה דעתו על קיום משחקים אולימפיים ללא קהל, אמר קאן: "מבחינתי, אין בעיה. החלום שלי הוא לזכות במדליה אולימפית, אף אחד לא יזכור האם היה באולימפיאדה קהל או לא".

בן ארצו של קאן, הקופץ במוט שיבפל סינג, הביע דברים דומים. "מלמדים ספורטאים להתגבר על אכזבות ולעבור הלאה, אבל זה לא עוד טורניר", אמר. "אין ספק שאארוז מזוודה ואטוס לטוקיו אם תהיה אולימפיאדה, בין אם זה מסוכן או לא. זהו חלומו של כל ספורטאי, להתחרות על הבמה הגדולה בעולם. עד שאעשה זאת, לא אוכל לנוח".

קופץ במוט הודי שיבפל סינג. AP
האולימפיאדה מעל הכל. סינג/AP

גם הטניסאי הניו זילנדי מרכוס דניאל סופר את השעות ומחכה לעדכונים: "הייתי טס. אם היו אומרים לי שאחלה ב-100 אחוז, עדיין יש 99 אחוז שאחלים. לכמה אנשים יש הזדמנות להשתתף באולימפיאדה? אתה מקריב כל כך הרבה, ומבחינתי אולימפיאדה היא שיא".

השחיינית האוסטרלית ברונטה קמפבל. AP
אם כבר להידבק, אז גם להיות באולימפיאדה. קמפבל/AP

השחיינית האוסטרלית ברונטה קמפבל נשמעה קצת יותר מסויגת, ובכל זאת - "יצטרך לקרות הרבה כדי שלא אשתתף. אני מקווה שאדבק אחרי שאתחרה. אם מדברים על כל כך הרבה אנשים בעולם שיחלו, אז להשתתף באולימפיאדה שווה את זה. האפשרות היחידה שלא אשחה באולימפיאדה היא אם יבטלו אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully