וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט הקורונה: נדחו משחקי הגומלין בליגת האלופות ובליגה האירופית

הקורונה גרמה לשיבושים גם באופ"א, שתיאלץ לדחות גם את משחקי רבע גמר ליגת האלופות. לא ברור אם ומתי ייערכו המשחקים בהתחשב בעובדה שיובנטוס, צ'לסי וריאל מדריד נמצאות בבידוד

צילום: רויטרס

בווידאו: אוהדי אוקלהומה סיטי ת'אנדר מפונים מהאולם

נגיף הקורונה שגרם לדחייה/השבתה של כמעט כל הליגות המקצועניות באירופה, מגיע גם לאופ"א שהודיעה היום (שישי) על דחייתם של משחקי שמינית הגמר שתוכננו לשבוע הבא (17 ו-18 במרץ) וגם משחקי הגומלין בשלב רבע הגמר בליגה האירופית. בעקבות כך, גם נדחה מועד הגרלת רבע הגמר במפעל המשני, שנקבע תחילה ל-20 במרץ. בנוסף, נדחו גם כל הליגות המשחקים בגילאים הצעירים.

כידוע, ביום שלישי הבא היו אמורים להיערך המשחקים בין מנצ'סטר סיטי לריאל מדריד ובין יובנטוס לליון. ביום חמישי היו אמורים להיערך המשחקים בין באיירן מינכן לצ'לסי ובין ברצלונה לנאפולי. שלוש מהקבוצות המשתתפות (צ'לסי, יובנטוס וריאל מדריד) נכנסו לבידוד בשל הקורונה, כך שזו היתה שאלה של זמן עד שהמשחקים יידחו כשנכון לעכשיו לא ברור אם ומתי הם יתקיימו.

הגביע לפני גמר ליגת האלופות 2019, טוטנהאם מול ליברפול. רויטרס
גם משחקי ליגת האלופות והליגה האירופית הופסקו/רויטרס

גם לגבי הליגה האירופית שוררת אי וודאות לאחר שרק אתמול שוחקו חלק מהמפגשים הראשונים בשלב רבע הגמר במפעל, לצד שני משחקים שנדחו בצל התפרצות המגיפה. כזכור, ארבעה מתוך ששת המשחקים שוחקו אל מול יציעים ריקים, אך המפגש בטורקיה בין בשאקשהיר לפ.צ. קופנבאגן, כמו גם המפגש בסקוטלנד בין ריינג'רס לבאייר לברקוזן נערכו כסדרם מול יציעים מלאים. כעת כאמור, הופסקו המשחקים במפעל עד להודעה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully