וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם באנגליה משביתים את הכדורגל: הליגות המקצועניות הוקפאו עד 4 באפריל

בדיון חירום בעקבות הידבקותם של מיקל ארטטה וקאלום הדסון-אודוי בנגיף הקורונה הוחלט לעצור את הכדורגל בממלכה. "מעל הכל, אנחנו רוצים לאחל בריאות לחולים"

AP

לאחר שמספר שחקנים ואנשי מקצוע חלו בקורונה, התכנסו היום (שישי) מנהלי כל הליגות המקצועניות באנגליה לדיון חירום והחליטו להשבית את הכדורגל בממלכה לפחות עד ה-4 באפריל. יו"ר מנהלת הפרמיירליג ריצ'רד מסטרס התייחס להחלטה: "מעל הכל אנחנו רוצים לאחל למיקל ארטטה וקאלום הדסון-אודוי החלמה מהירה, וכך גם לכל מי שנדבק בנגיף הקורונה. אנו עובדים בצמוד עם המועדונים, הממשלה, ההתאחדות ומנהלת הצ'מפיונשיפ ויכולים להבטיח לכולם שבריאות השחקנים, הצוותים והאוהדים נמצאים בעדיפות עליונה".

אתמול עוד הכריזו באנגליה כי המשחקים יתקיימו כסדרם, זאת על אף שנודע כי שלושה שחקני לסטר נשלחו לבידוד, כמו גם בנג'מין מנדי ממנצ'סטר סיטי. עם זאת, לאחר שנודע כי גם מאמן ארסנל מיקל ארטטה וגם שחקנה של צ'לסי קאלום הדסון-אודוי נדבקו בנגיף, הוחלט לכנס היום דיון בהול בנושא, אשר בסיומו כאמור הוחלט על דחיית המשחקים.

שחקן ליברפול, מוחמד סלאח. GettyImages
לאחר שהודח מהאלופות, כעת ייאלץ גם להתמודד עם השעייה הליגה. מוחמד סלאח/GettyImages

נכון לעכשיו הכדורגל באנגליה צפוי לחזור ב-4 באפריל, כמובן בכפוף למצב ולהוראות משרד הבריאות הבריטי. בתוך כך הודיעה ההתאחדות האנגלית כי שני משחקי נבחרת אנגליה שתוכננו ל-27 במרץ מול איטליה וארבעה ימים לאחר מכן מול דנמרק בוטלו. בליגות המשנה באנגליה מקווים לחזור לפעילות מוקדם יותר, וביקשו מהשחקנים להימנע מהתקהלויות ופעולות "לא נחוצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully