וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "קודם כל חושבים על המשחק בשבת, נקשיב להנחיות"

12.3.2020 / 18:03

לקראת משחק פתיחת הפלייאוף מול הפועל חיפה בשבת התייחס מאמן מכבי תל אביב להכנות בצד בהלת הקורונה: "נתכונן להמשך משחקי הליגה, הכל בכפוף למצב"

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי

בווידאו: תגובות לניצחונה של הפועל באר שבע על מכבי חיפה

בצל גל הביטולים וההיערכות מחדש בעולם הספורט בשל התפשטות מגיפת הקורונה, קיימה היום (חמישי) מכבי תל אביב מסיבת עיתונאים לקראת משחק הפתיחה של הפלייאוף העליון מול הפועל חיפה (19:50, ספורט 3). נכון לעכשיו, המשחק צפוי להיערך בבלומפילד אל מול יציעים ריקים כשבמנהלת מתעקשים לקיים כרגע את משחקי הליגה, על אף הקולות ההולכים וגוברים לביטול או דחייה של המשחקים.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' נשאל על הצעדים שננקטו כדי למנוע הדבקה בקרב השחקנים: "עד עכשיו (דפק שלוש פעמים על השולחן) אנחנו בסדר, אנחנו לא יודעים על אף אחד מאיתנו שחווה תסמינים של הוירוס. אנחנו עוקבים אחרי הוראות הרופאים כדי להימנע ממצב שאנחנו צריכים לטפל במישהו שנדבק. אף אחד לא יודע איפה הוירוס הזה יכול להיות. אנחנו מקשיבים להוראות משרד הבריאות ונמנעים מלהגיע למקומות שיש בהם הרבה אנשים. הדבר הכי חשוב זה לעזור לאנשים".

על התנהלות השחקנים בזמן פגרת הנבחרות: "קודם כל אנחנו חושבים על המשחק בשבת. לגבי הפגרה, אנחנו לא יודעים אם בכלל יתקיימו משחקים, אבל ננצל את ימי החופש שיהיה לנו ואז נתכונן להמשך משחקי הליגה. זאת התכנית המקורית, אבל הכל כמובן תלוי במצב ובמה ששר הבריאות ינחה".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ', מסיבת עיתונאים. צילום מסך, צילום מסך
ממשיך כרגיל, בכפוף להנחיות משרד הבריאות. ולאדן איביץ'/צילום מסך, צילום מסך

יונתן כהן: "עשו לנו כל מיני שיחות גם עם הצוות המקצועי וגם עם הצוות הרפואי. הנחו אותנו בדיוק מה אנחנו צריכים לעשות - פחות התקהלויות, פחות מגע, יותר היגיינה וכו'. הנחו אותנו לא לצאת למסעדות או לאירועים שנמצאים שם הרבה אנשים ואני מאמין שכל אחד שמר על זה בימים האחרונים כדי למנוע מקרים של הידבקויות".

על התחושות לשחק מול יציעים ריקים: "אין ספק שבספורט כל מה שנותן לך את הדרייב בספורט זה הקהל וזה יחסר לנו, אבל אין מה לעשות, צריך לשמור על הבריאות של כולם וזה לא יהווה תירוץ. אנחנו באים לנצח. נתכונן למשחק הקרוב כמו לכל משחק".

על הפלייאוף: "אני חושב שכל משחק בפלייאוף יהיה קשה, במיוחד שהגיעו לפלייאוף הזה כל הקבוצות הגדולות בערך של הכדורגל הישראלי, כך ששום קבוצה לא תקל בנו במיוחד שכל אחת רוצה לנצח אותנו בפעם הראשונה. נצטרך לבוא מפוקסים ולבוא לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully