וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מרקו בלבול הורחק ולא יעמוד על הקווים מול הפועל תל אביב

11.3.2020 / 16:30

הערעור שהגיש תובע ההתאחדות התקבל, הקנס בוטל ומאמן הירוקים לא יוכל להדריך את שחקניו במשחק הראשון בפלייאוף העליון

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי

בווידאו: התגובות אחרי ניצחונה של הפועל באר שבע על מכבי חיפה בגביע

מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול, הורחק ממשחק אחד ולא יעמוד על הקווים במשחק מול הפועל תל אביב. ההחלטה התקבלה בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, לאחר שתובע ההתאחדות, עורך הדין ניר רשף, הגיש ערעור על ההחלטה לקנוס את הירוקים. כעת, ההחלטה שונתה ואחרי שמכבי חיפה איחרה לעלות לכר הדשא שלוש פעמים ברציפות, התקבלה בבית הדין ההחלטה להרחיק את המאמן ממשחק אחד. הקנס בוטל ובלבול יוכל לשוב לאמן במחזור השני של הפלייאוף, מול מכבי תל אביב.

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. לילך וייס רוזנברג
יחזור מול מכבי תל אביב. מרקו בלבול/לילך וייס רוזנברג

בפסק הדין של דייני בית הדין העליון של ההתאחדות נכתב: "לאחר שבחנו את העניין, נראה לנו שהערעור בדין יסודו. על הדיין לתת עונש הקבוע בתקנון בלא שניתן לחרוג ממנו. הובא לתשומת לבנו החלטת בית הדין המשמעתי בעניינו של רוני לוי, אשר יישם את האמור בסעיף ולפי המאמן יורחק למשחק אחד. לעניין הטענה בדבר 'אכיפה בררנית', לא מצאנו בדוגמאות שהובאו בפנינו שעוסקות בעבירות אחרות שאינן מעניינו בתיק זה בסיס לטענה זו. לפיכך הערער התקבל ואנו מטילים על המשיב עונש של הרחקה ממשחק אחד".

פרט לבלבול שיחמיץ את המשחק ביום שני, מכבי חיפה תחסר גם את סאן מנחם ונטע לביא המוצהבים ואת יובל אשכנזי שפרק את כתפו במשחק הגביע מול הפועל באר שבע לפני יומיים.

עוד בבית הדין היום: מכבי תל אביב נקנסה ב-7,500 שקל בגין זריקת חפצים למגרש והפועל תל אביב נקנסה ב-12,500 שקל אחרי שעמדה לדין בשני מקרים שונים של זריקת חפצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully