וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: המשחק מול באסקוניה ייערך ללא קהל

11.3.2020 / 21:13

לאור הודעת ראש הממשלה לפיה לא יתקיימו התקהלויות של יותר ממאה איש, הודיעו הצהובים כי המפגש עם הבאסקים ייערך בדלתיים סגורות. גם כניסת כתבים וצלמים לא תותר

צילום: ברני ארדוב. עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי

בווידאו: תגובות לניצחון של הפועל ירושלים על מכבי תל אביב

בצל בהלת הקורונה, תארח מחר (חמישי, 21:05, ספורט 5) מכבי תל אביב את באסקוניה ללא קהל. כשעה לאחר מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע לנהלי הבטיחות החדשים להתמודדות עם נגיף הקורונה, הודיעו הצהובים כי המפגש עם הבאסקים ייערך בדלתיים סגורות, כשגם כתבים וצלמים לא יורשו להיכנס. הקבוצה של יאניס ספרופולוס, המדורגת כרגע חמישית עם מאזן 9:19, תפגוש את הבאסקים השקועים במקום ה-13 (מאזן 16:12), בידיעה שהפסד נוסף יפגע משמעותית בסיכוייהם להשיג יתרון ביתיות בשלב הפלייאוף.

אחרי שני הפסדים כואבים, בבלגרד ובירושלים, הצהובים יקוו להתאושש מהתקופה הרעה עם חזרתם ליד אליהו, כשבמוקד יעמוד שוב החשש מהתפשטות הקורונה, ובצל הביקורות על העובדה שהאלופה הישראלית מתעקשת לקיים את המשחק מחר עם קהל, היא תבנה על כך שהאווירה הביתית למחצה תסייע לה לחזור למסלול הניצחונות.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים. יותם רונן
"לא יודע מה יקרה עם היורוליג". יאניס ספרופולוס/יותם רונן

במסיבת עיתונאים ששודרה בפייסבוק התייחס מאמן הקבוצה יאניס ספרופולוס למצב בעקבות בהלת הקורונה: "קודם כל, נגיף הקורונה נכנס לחיינו וצריך להקשיב להוראות של משרד הבריאות והאנשים האחראיים. חשוב לשמור על הבריאות. אני לא יודע לענות על מה יקרה עם היורוליג, אני לא חושב כל כך רחוק. אנחנו מוכנים כדי להמשיך ולשחק תוך כדי מעקב אחר כל הוראות הבטיחות".

על היריבה: "באסקוניה, מולה נשחק מחר, זו קבוצה אחרת מזו שניצחנו בספרד. הם החליפו מאמן, החליפו חלק מהשחקנים בגלל פציעות והם עם שלושה ניצחונות רצופים. לבטח יהיה משחק קשה מאוד, נצטרך להיות מרוכזים ומוכנים. אסור לנו לחשוב שיהיה קל, הם יבואו להילחם על המקום שלהם בפלייאוף. נצטרך ללחוץ חזק יותר על הכדור ולצאת חזק יותר על החסימות כדי למנוע מהיריבה לקלוע משלוש כמו שלצערי קרה לנו במשחקים האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully