וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: בקבוצה לא מעוניינים שג'ימי מרין יטוס למשחקי הכנה של נבחרתו

10.3.2020 / 14:06

הקשר הודיע להתאחדות הכדורגל של קוסטה ריקה כי לא ייקח חלק בשני המשחקים הקרובים בארצות הברית. לא ברור אם טימותי אוואני ייצא למשחקיה של נבחרת אוגנדה

צילום: דני מרון

בווידאו: התגובות אחרי ניצחונה של בית"ר ירושלים על מ.ס. אשדוד

קשר מ.ס. אשדוד ג'ימי מרין הודיע להתאחדות הכדורגל של קוסטה ריקה כי הוא לא יוכל להגיע בשבוע הבא לארצות הברית למשחקי הידידות של נבחרתו מול יוון ופנמה בשל התפרצות נגיף הקורונה בעולם אך גם בשל הנחייה בישראל להיכנס לבידוד של שבועיים עם החזרה לישראל.

מ.ס. אשדוד לא היתה מחוייבת לשחרר את מרין למשחקים מאחר שמדובר רק במשחקי ידידות, אולם בקבוצה התכוונו לתת לו לטוס מאחר שזה היה אמור להיות על ימי הפגרה בסוף החודש, אבל כעת מששונו ההנחיות בנוגע לשבים לארץ, ביקשו באשדוד מהשחקן לוותר על המשחקים.

באשדוד גם פנו אל הבלם האוגנדי טימותי אוואני וביקשו ממנו לפנות אל ההתאחדות בארצו בבקשה לוותר עליו למשחקי מוקדמות המונדיאל של אוגנדה מול דרום סודן בסוף החודש מאותה הסיבה, אך מאחר שמדובר במשחקים רשמיים של מוקדמות המונדיאל, צריך עוד לראות כיצד יגיבו בהתאחדות האוגנדית.

אמיר רוסתום שחקן בני יהודה מול ג'ימי מרין שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
ביקש להישאר בארץ. מרין בפעולה/לירון מולדובן

הבוקר נהנו שחקני הקבוצה מארוחת בוקר שמומנה מכיסו של הקשר שלומי אזולאי בגין עונש שהושת עליו אתמול על ידי המאמן רן בן שמעון על כך שהוצא מהאימון עקב תיקול לא ספורטיבי ומסוכן שביצע נגד מונטארי קמהאני תוך כדי האימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully