וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלך עדיין כאן, והוא דומיננטי מתמיד: "לברון ג'יימס ה-MVP של הליגה"

לאחר שהיה גדול על יאניס, קינג ג'יימס התפנה לנצח גם את קוואי: "אני לא מוריד הילוך, גם לא בשלב הזה של הקריירה". המחמאות הגיעו גם מדייויס ("הוא הטוב ביותר") וגם מדוק ריברס: "מעולם לא ראיתי בן 35 משתפר בספורט". ורק פטריק בברלי מתעקש: "לא קשה לשמור עליו"

עריכת וידאו: ניר חן

הדרבי של לוס אנג'לס אמש (ראשון) הרגיש יותר כמו משחק פלייאוף מאשר משחק עונה סדירה. בסיומו, הצליחו הלייקרס לקטוע רצף של שישה הפסדים ליריבה העירונית, ועל הדרך להמשיך ברצף שכלל גם ניצחונות על פילדלפיה ומילווקי. "אנחנו הקבוצה הטובה בעולם כרגע", התמוגג ג'בייל מגי בסיום.

אנתוני דייויס אמנם הוביל את רשימת הקלעים עם 30 נקודות, אבל העיסוק העיקרי היה בלברון ג'יימס, שסיים עם 28 נקודות, 7 ריבאונדים, 9 אסיסטים ולדקות ארוכות נראה כמו השחקן הטוב ביותר על הפרקט שכלל מלבדו ומלבד דייויס גם את קוואי לאונרד ופול ג'ורג'. "זה כנראה סוף השבוע הטוב ביותר שלו במדים של הלייקרס", חרץ פרנק ווגל. "לא הייתי פה בעונה שעברה, אבל אלה כנראה שני המשחקים הרצופים הכי טובים שהיו לו. הוא ממש שלט בשניהם". הראשון, למי ששכח, היה 37 נקודות, 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים על יאניס אנטטוקומפו ומילווקי, הקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה.

כשנשאל מה דעתו על אנשים שטוענים שחברו הטוב לא מועמד לתואר ה-MVP של העונה, השיב דייויס: "הם צריכים לצפות בשני המשחקים האחרונים. מה שהוא מסוגל לעשות, הוא לוקח את המשימות הכי קשות בהגנה, מוביל אותנו בהתקפה, עושה את המהלכים הנכונים. לא רואים את זה בדרך כלל מבחור שנמצא בעונתו ה-17 בליגה, והוא במוליכת המערב. הוא ממשיך להראות לעולם מדוע הוא הטוב ביותר, ואם אנשים לא הבינו את זה עד עכשיו, אני חושב שהם מבינים אחרי שני המשחקים האחרונים".

לצד הצהרת הכוונות הקבוצתית, בדמות ניצחונות על הקבוצה הטובה במזרח ומי שנחשבת לאחת הפייבוריטית הגדולות במערב, היתה זו גם הצהרת כוונות אישית של ג'יימס - תחילה מול ה-MVP של העונה אשתקד (יאניס), וכעת מול ה-MVP של סדרת הגמר האחרונה (לאונרד). "אני מכין את הגוף והנפש שלי לעבור הכל, גם בשלב הזה של הקריירה", סיכם לברון. "אני יודע מה אני צריך לעשות כדי לתפקד ברמה גבוהה, וזו אחריות שלי לדאוג שהקבוצה תצליח. השחקנים מסתכלים עלי כדי להנהיג, וגם כדי לעורר בהם השראה ולהראות שאני לא מוריד הילוך, אפילו בשלב הזה של הקריירה שלי".

2:21 דקות לסיום, זינק לברון על הפרקט ונאבק עם מונטרז הארל. דקה לאחר מכן, התייצב לפני מרכוס מוריס בניסיון למשוך עבירת תוקף. "זה לאו דווקא הצליח, אבל שמתי לב לזה", אמר רייג'ון רונדו. "כשהשחקן הכי מבוגר בקבוצה עושה את זה, כולם יעשו כמוהו. המהלכים הללו מדבקים. הוא קובע את הקצב, אפילו מול המועמדים ל-MVP, כביכול".

בצד המפסיד, הודה פטריק בברלי שההבדל היה ברמת האגרסיביות. "צריך לתת להם הרבה קרדיט, הם לקחו את זה אישית", אמר המנהיג של הקליפרס. "זה רק משחק אחד. כמובן שכשאתה גר בלוס אנג'לס קשה להתמודד עם זה, אבל נמשיך להשתפר ונעבור הלאה". כשנשאל איזה אתגר לברון מעמיד בפניו הגנתית, השיב: "שום אתגר". גם הניסיון לנסח את השאלה מחדש הוציאה תגובה דומה מהרכז: "זה לא קשה כלל".

גם דוק ריברס הודה: "הלייקרס היו יותר פיזיים, והגיע להם לנצח. העובדה שבכלל היתה לנו הזדמנות לנצח היא מדהימה בעיני. עוד נפגוש אותם בעתיד". לפני המשחק המחמאות של ריברס היו גדולות עוד יותר, וכוונו גם הן אל עבר איש אחד - לברון: "מעולם לא ראיתי בן 35 משתפר בספורט. הוא נראה חזק יותר, מהיר יותר ותמיד היה חכם. הוא כנראה אחד השחקנים הכי חכמים בכל הזמנים. הוא מנצח הרבה אנשים עם המוח שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully