וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהד שהאשים את בניון בתקיפה: "הבנתי מהצילומים שזה לא היה הוא"

9.3.2020 / 18:40

בניון נפגש והתפייס עם האוהד שהבהיר: "אני מתכוון למשוך את התלונה". בית"ר ירושלים מעריכה: העפלה לאירופה שווה כ-5 מיליון שקל

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

(עדכון ראשון: 8:27)

בבית"ר ירושלים עמלו בימים האחרונים על תכנית לאירוח הפועל באר שבע ושאר משחקי הפלייאוף העליון מההיבט של נגיף הקורונה - כך שניתן יהיה להכניס לטדי כ-20 אלף איש למשחק, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. הבוקר הגישו אנשי המועדון את התכנית בתקווה שתאושר, אך מספר דקות לאחר מכן הבהיר משרד הבריאות כי החל מהערב המשחקים למעשה ישוחקו ללא קהל בתקופה הקרובה והתכנית הפכה להיסטוריה.

מעבר לעניין הזה, בבית"ר ירושלים לא אוהבים את העיסוק בעתידו של רוני לוי ורוצים לראות את כולם בקבוצה מתרכזים במאבק על השגת הכרטיס לאירופה. במועדון אף הבהירו אתמול: "הכרטיס לאירופה קריטי. כל אוהד צריך להבין שבתקציב שפוי יש משמעות גדולה מאוד להגעה לאירופה וההכנסות משם ישפיעו על התקציב. כולנו מרוכזים רק בזה עד לתום העונה ולא מתעסקים בסוגיית המאמן".

בבית"ר יודעים שכל סיבוב באירופה שווה כ-220 אלף יורו, אך יחד עם זאת, ישנן הוצאות אירוח של כמה עשרות אלפים על חשבון המועדון. אם הקבוצה תעבור כמה סיבובים ויהיו הכנסות ממכירת כרטיסים במשחקים הביתיים, הסכומים יכולים להיות משמעותיים ולהשפיע על התקציב.

במועדון הזכירו אתמול שבעונה בו הודחה בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית על ידי סנט אטיין, היא הכניסה כ-7 מיליון שקל. גם חישוב ריאלי של מעבר על פני שתי יריבות, יכול להיות שווה 5 מיליון שקל. ניצחון על הפועל באר שבע במחזור הבא יביא את הקבוצה ליתרון של 8 נקודות על פני חניכיו של אבוקסיס, פער שקשה מאוד יהיה לסגור.

יוסי בניון עם האוהד של בית"ר ירושלים. יחצ, צילום מסך
יאללה, סולחה. האוהד עם יוסי בניון/צילום מסך, יחצ

מאוחר יותר הערב נערכה פגישת פיוס בין יוסי בניון לאוהד בית"ר שהתלונן נגדו במשטרה כי הותקף על ידו בתיווכו של אבי נמני. האוהד אמר לאחר הסולחה: "רק היום בצהריים ראיתי את הצילומים בפעם הראשונה והבנתי שיוסי לא תקף אותי אלא מישהו אחר שהיה שם. דיברתי עם יוסי והתנצלתי גם על דברים שאמרתי. התחבקנו ומבחינתי זה נגמר. אני מתכוון לבטל את התלונה".

"אני שמח שהאמת יצאה לאור ומקבל את ההתנצלות של האוהד", אמר בניון, "כולנו כרגע מרוכזים בהצלחה של ביתר ויש לנו עוד מטרות חשובות להשיג. זה מאחורינו ואני מאחל לאוהד ולמשפחתו רק טוב, ויודע שלא הייתה לו כוונה רעה לפגוע בי. חג שמח לכל בית ישראל".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ניצחון על הפועל באר שבע ייתן לבית"ר יתרון שיהיה קשה למחוק. רוני לוי/ברני ארדוב

בנוגע לסוגיית רוני לוי, הנושא יוכרע בשיחות בין יוסי בניון למשה חוגג ואלי אוחנה לקראת סיום העונה, כאשר הדברים תלויים גם ברצונו של המאמן, שצפוי לקבל החלטה בהתאם לתחושות סביבו. בניון רוצה לראות את לוי ממשיך וכל עוד המאמן לא יגיד משהו אחר, הוא צפוי להתעקש על כך, אך במועדון שבו והדגישו: "עכשיו הדברים מאוד נזילים, כולם עצבניים ומתוסכלים אחרי ההדחה מהגביע. ננסה לסיים הכי טוב את העונה ואז נקבל החלטות. יש סוגיות חשובות יותר כרגע מעמדת המאמן בעונה הבאה".

דן איינבינדר צפוי לחזור להרכב נגד באר שבע, כאשר אופיר קריאף המורחק ושלומי אזולאי הפצוע ייעדרו. במועדון עוקבים אחר כל הנחיות משרד הבריאות בנושא הקורונה, ולוקחים בחשבון שייתכן שבמהלך הפלייאוף הן ישתנו וחלק מהמשחקים יתקיימו ללא קהל, או עם כמות נמוכה של צופים. גורם בבית"ר אמר: "נצטרך ולהמתין ולראות את כל ההשלכות, זה יכול גם להשפיע על זרים שנרצה לצרף או לשחרר בקיץ ולייצר בעיות בכל פינה - פיננסית ומקצועית. בגלל זה צריכים להיות סבלניים כרגע ולעבור את הגל הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully