וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס ניצחו לראשונה העונה את הקליפרס, 103:112

אחרי הניצחון הגדול על מילווקי ושני הפסדים העונה מול היריבה הגדולה, הלייקרס השיגו עוד W גדול. לברון (28, 9 ו-7) כיכב במאנטי טיים, דייויס להט (30) ואייברי בראדלי היה האקס פקטור עם 6 שלשות ו-24 נקודות

עריכת וידאו: ניר חן

אם למישהו עוד היה ספק כיצד יעבוד החיבור בין לברון ג'יימס לאנתוני דייויס בלייקרס, הוא קיבל הערב (ראשון) עוד הוכחה מוחצת עד כמה הקבוצה הזו חזקה. יומיים בלבד אחרי שניצחו את מילווקי, לברון וחבריו גברו לראשונה העונה על הקליפרס עם 103:112 גדול בסטייפלס סנטר. דווקא הקליפרס שלטו בקצב במחצית הראשונה הרבה בזכות משחק מצוין של פול ג'ורג' שנראה שוב במיטבו אחרי תקופה פחות טובה. אלא שלפרנק ווגל היה הערב אקס פקטור בשם אייברי בראדלי שצלף לא פחות משש שלשות והיה חלק משמעותי מאוד במהפך של קבוצתו ברבע השלישי וברבע הרביעי אלו כבר היו דייויס ובעיקר לברון שקלע את כל הנקודות האחרונות שסידרו לקבוצה ניצחון נוסף במפגש שעשוי בהחלט להיות גם סדרת גמר המערב אי שם בקיץ.

דייויס הוליך את הלייקרס עם 30 נקודות ו-8 ריבאונדים. לברון היה נהדר כרגיל עם 28, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים וגם שתי חסימות. אייברי בראדלי הוסיף 24 ורונדו תרם את שלו מהספסל עם שבעה אסיסטים. מנגד, פול ג'ורג' התפוצץ עם 31 נקודות, אבל הבעיה של הקליפרס היתה האחוזים האיומים מחוץ לקשת. קוואי (27) קלע 2 מ-9 מהטווח הזה ומרכוס מוריס "כיכב" עם 0 מ-7 ו-0 מ-9 מהשדה בסך הכול. מונטרז הארל תרם 20 ולו וויליאמס הסתפק ב-7 בלבד.

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס מול קוואי לאונרד. AP
השיג ניצחון ראשון העונה על קוואי. לברון ג'יימס/AP

מהלך המשחק

הקליפרס פתחה את המשחק הזה חזק עם 5:10 כשפול ג'ורג' מסיר חלודה מהר עם שלשה מהפינה. אלא שלברון נכנס לעניינים והוביל ריצת 1:8 כדי להעניק יתרון ראשון ללייקרס, הרבה בזכות שני איבודים רצופים של פטריק בברלי. דוק ריברס שלף מהספסל את וויליאמס והארל שצברו נקודות, אבל ארבע נקודות של קוזמה העניקו יתרון קטן של 25:27 ללייקרס בסוף הרבע הראשון.

הרבע השני עמד בסימן הקליפרס ובעיקר של פול ג'ורג' שהמשיך לקלוע מכל טווח והריץ את המארחת ליתרון 34:41. לברון ג'יימס צימק עם מהלך של שלוש נקודות, אבל ג'ורג עלה ל-17 נקודות והיה בלתי עציר במחצית הראשונה. פרנק ווגל לקח פסק זמן ממנו הוא חזר בלי לברון ג'יימס, אבל דווקא בלי הכוכב אייברי בראדלי ואנתוני דייויס הצליחו לצמק את הפיגור עם מיני ריצה של 0:5. קוואי סחט עבירות ודייק מהקו, אבל נקודות של דייויס ולייאפ של לברון קבעו 49:53 למארחת בהפסקה.

עוד בוואלה!

לבחור נכון: ג'ייסון טייטום מלמד את ה-NBA איך נוצר כוכב על

לכתבה המלאה
פול ג'ורג' לוס אנג'לס קליפרס. AP
חזר לעצמו בדיוק בזמן. פול ג'ורג'/AP

פתיחת הרבע השלישי הייתה שייכת כולה לאורחים. קוואי ומוריס המשיכו להחטיא שלשות ואייברי בראדלי העניש עם שתי שלשות שהריצו את הלייקרס ל-2:10 ברבע ויתרון אחרי הרבה זמן של 55:59. בראדלי המשיך עם המופע וצלף שלשה רביעית מתוך חמש שלשות בלבד של כל קבוצתו. אבל למזלה של המארחת, היא קיבלה הערב את פול ג'ורג' בשיאו אחרי תקופה פחות טובה שלו ושתי שלשות רצופות החזירו את היתרון לקליפרס, 65:66 כשאנחנו 5:30 דקות לסיום הרבע. רג'י ג'קסון עוד החזיר את היתרון לקליפרס וקבע 67:71, אבל כשהיא בלי לברון שקיבל מנוחה, הלייקרס התפוצצה עם שלשות של קולדוול פופ ודייויס, שגם עשה עוד מהלך של שלוש עם סל ועבירה של הארל והאורחת סגרה את הרבע ביתרון קטן של 81:85.

אנתוני דייויס לוס אנג'לס לייקרס. AP
בלתי עציר, גם היום. אנתוני דייויס/AP

גם הרבע המכריע נפתח טוב מבחינת הלייקרס עם שלשה של לברון. מונטרז הארל עשה את מירב הנזק בצבע, אבל סל של קולדוול פופ קבע 85:94 לאורחים כשלברון ודייויס מסדרים יתרון שיא של 87:99 ללייקרס כשאנחנו מתקרבים לדקות ההכרעה. דוק ריברס הזעיק פסק זמן ממנו חזר קוואי עם שלשה שנייה במשחק מתוך שמונה ניסיונות. קוואי קלע שוב על הראש של לברון, אבל אייברי בראדלי קלע שלשה שישית בדיוק בזמן כדי לקטוע את הקאמבק של הקליפרס ולקבוע 95:104 כשאנחנו קצת יותר משלוש דקות לסיום המשחק. דייויס הטביע על הראש של מוריס, אבל קוואי לקח את המשחק על עצמו וצימק ל-106:99 כדי להשאיר תקווה קטנה למארחת. אבל לא אצל לברון ג'יימס. המלך סחט עבירות ממוריס וחדר שוב על פול ג'ורג' כדי לקבוע 100:112. לו וויליאמס תפר שלשה לפרוטוקול ובסיום: 103:112 גדול ללייקרס.

לו וויליאמס לוס אנג'לס קליפרס דוויט הווארד. AP
לו וויליאמס חודר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully