וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: טאלב טואטחה עם בישול ראשון במדי לודוגורץ

מגן הנבחרת פתח והכין את השני ב-1:5 על דונאב, שער ובישול לצ'יבוטה. אריאל הרוש ספג חמישייה בתבוסה של ספרטה רוטרדם באוטרכט

יוטיוב

בווידאו: יוסי בניון מורחק במשחק ראווה

אריאל הרוש וספרטה רוטרדם חטפו היום (ראשון) מהלומה, כשדווקא אחרי שני ניצחונות רצופים הגיעה תבוסה 5:1 אצל אוטרכט. זה מגיע כמובן שבועיים וחצי לפני המשחק הגורלי של נבחרת ישראל בפלייאוף העלייה ליורו 2020 מול סקוטלנד, בו אמור הרוש לעמוד בשער הנבחרת של אנדי הרצוג.

הרוש שמר על מקומו בשער של ספרטה, וספג בדקה ה-42 מרגליו של בארט ראמסלאר שנותר חופשי בתוך תיבת החמש. בדקה ה-50 הכפיל אדריאן דלמאו, שהיה קרוב לחתימה במכבי תל אביב הקיץ, וכעבור דקה ההפסד הפך לתבוסה כשסימון גוסטאפסון קבע 0:3. בדקה ה-59 התבוסה הפכה להשפלה כשראמסלאר השלים צמד בנגיחה קשתית מקרוב, והסיוט של השוער הישראלי וקבוצתו נמשך בדקה ה-72 עם החמישי של שון קלייבר. ג'ואל פירו רק צימק בדקה ה-89.

אריאל הרוש שוער ספרטה רוטרדם. GettyImages
לא היום שלו. אריאל הרוש/GettyImages

* אחרי החמצת הפנדל שגרמה להדחתה של לודוגורץ מהגביע, מאוויס צ'יבוטה התאושש עם שער יפה ובישול ב-1:5 הביתי על דונאב בליגה הבולגרית. האלופה פיגרה 1:0 אחרי טעות מגוחכת של השוער בדקה הרביעית, אבל אקס בני יהודה השווה עם בעיטה למשקוף ופנימה (14) וטאלב טואטחה שפתח בהרכב בישל לקלאודיו קשרו את השער שעשה מהפך (30). מרסליניו הוסיף (32) וצ'יבוטה הכין לקשרו שהשלים צמד (38). צ'יבוטה יצא בדקה ה-78, ז'ורז'יניו המחליף חתם (80), דן ביטון לא נכלל בסגל.

* ויסלה קרקוב, ללא אלון תורג'מן הפצוע, סיימה ב-1:1 את משחקה הביתי מול לך פוזנן ונותרה במקום ה-13 עם 31 נקודות אחרי 26 מחזורים בליגה הפולנית.

* שחטאר דונייצק, עדיין ללא מנור סולומון שחזר להתאמן אחרי הפציעה, הצליחה לנצח 3:4 בחוץ את קולוס קובאליבקה בתום משחק משוגע. המארחת כבר חזרה מפיגור 3:1 ל-3:3 עם שני פנדלים במחצית השנייה, אבל ג'וניור מוראס השלים צמד והכריע בדקה ה-81 עבור האלופה שנהנית מפער של 14 נקודות בפסגה האוקראינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully