וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש תחושה שחזרנו": הקאמבק של סטף קרי העיר מחדש את גולדן סטייט

הקסם של קרי חזר: לברון בירך ("המשחק התגעגע אליך"), סטיב קר התמוגג ("איתו זה אחרת לגמרי"), ובגולדן סטייט מודים - זו רק הקדמה לעונה הבאה

צילום מסך

ארבעה חודשים שלמים חיכתה גולדן סטייט לסטף קרי, והלילה (בין חמישי לשישי) זה קרה: הכוכב הגדול של הווריירס ואחד השחקנים הפופולריים ב-NBA חזר למגרשים, ואיתו חזרה גם האופטימיות לסן פרנסיסקו. המשחק אמנם הסתיים בהפסד 121:113 לטורונטו, אבל זה לא גרע במאומה מתחושת ההתחדשות אצל הווריירס אחרי חודשים ארוכים של שיממון.

קרי חזר על כל המשתמע לכך, כולל ריטואל החימום המפורסם, כולל שלשות בלתי אפשריות בסופי שעון, כולל מהלכים שהלהיבו את האוהדים. הוא סיים עם 23 נקודות ב-27 דקות, הוסיף 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ולמרות ההפסד השאיר לא רק את הווריירס עם טעם של עוד - אלא את כל ה-NBA.

"המשחק התגעגע אליך", בירך לברון ג'יימס בטוויטר. "שמח לראות אותך בחזרה על הפרקט. אין כמו להיות בבית שלך!".

המשחק אולי התגעגע לקרי, אבל כנראה שגולדן סטייט התגעגעה עוד יותר. בעיצומה של עונה קשה, עם המאזן הגרוע בליגה, החזרה של קרי היא זריקת עידוד ומרץ לקראת מה שאמור להיות עתיד טוב יותר. לידו גם אנדרו וויגינס נראה טוב יותר וקלע 21 נקודות. לוויגינס היו גם שלוש שלשות - כולן פנויות, כולן מהפינה, כולן מאסיסטים של קרי.

"זה מרגיש כמו היום הראשון בבית הספר. התגעגעתי, אין ספק", אמר קרי עוד לפני המשחק, ואחריו קיבל שבחים מסטיב קר. "אני חושב שהוא נראה נהדר, זז נהדר על המגרש. אלו חדשות נפלאות", אמר מאמן הווריירס. "אלו לא היו הנסיבות האידיאליות עבור סטף - הכנסנו והוצאנו אותו שוב ושוב כדי לשמור על מספר הדקות שלו נמוך יחסית, והוא לא כל כך רגיל לזה. אבל ברור שהוא נותן לנו דחיפה עצומה ומשנה את כל המשחק בעצם זה שהוא נמצא שם על הפרקט".

קר אומר ש"האוהדים שלנו ראו והרגישו את זה. אנחנו קבוצה שונה איתו, ויהיה נחמד להיכנס איתו לגרוב בשבועות הקרובים. אני חושב שככל שהחזרה שלו התקרבה, גולדן סטייט לאט לאט חזרה. הרגשתי משהו אחר מהשחקנים בשבועיים האחרונים, והיום זה הגיע לשיא כמובן".

עוד בוואלה!

סטף קרי חזר והפסיד בשחזור הגמר, הקליפרס עם הצהרת כוונות ביוסטון

לכתבה המלאה
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
עכשיו דמיינו אותו עם קליי, דריימונד ואנדרו וויגינס. קרי/GettyImages

כמובן שבעונה הבאה הווריירס מכוונים הרבה יותר גבוה, ומתכננים לאיים שוב על האליפות. עם קרי, קליי תומפסון שיחזור מפציעה בעונה הבאה, דריימונד גרין, אנדרו וויגינס ובחירת לוטרי גבוהה, כפי שמסתמן, טבעת בהחלט עשויה להיות בהישג יד.

"מבחינתי, אנחנו שוב על הגל עכשיו", אומר סטיב קר. "אנחנו מסתכלים על המשחקים הקרובים ומנסים להכין את עצמו לרמה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully