וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק בישורת האחרונה של העונה הרגילה: הלייקרס יצרפו את דיון ווייטרס

מוליכת המערב ניצלה את המשבצת הפנויה האחרונה בסגל כדי לצרף את הגארד הסורר, שעזב לאחרונה את מיאמי אחרי שורה של בעיות משמעת

צילום מסך

חיזוק ללייקרס לקראת סיום העונה הסדירה ב-NBA. מוליכת המערב סיכמה עם דיון ווייטרס על הצטרפותו עד סיום העונה - כך דווח הלילה (בין חמישי לשישי) בכלי התקשורת המרכזיים בארצות הברית. על פי "לוס אנג'לס טיימס", ווייטרס בן ה-28 יחתום על חוזה מינימום ועשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה כבר במשחקה הקרוב.

בשבועות האחרונים התלבטו בלייקרס מי ימלא את המשבצת הפנויה האחרונה בסגל. בין היתר, ווייטרס וג'יי אר סמית', חברו הטוב של לברון ג'יימס משכבר הימים, התחרו על המשבצת באמצעות אימוני מבחן של הלייקרס. בסופו של דבר ווייטרס נבחר, והוא יקווה לתקן את הרושם אחרי שנתיים שבהן שמו שורבב בעיקר בפרשיות מחוץ למגרש.

דיון ווייטרס, מיאמי היט. AP
הזדמנות אחרונה? ווייטרס/AP

ווייטרס הושעה העונה שלוש פעמים על ידי מיאמי לפני שההיט שלחו אותו בטרייד לממפיס כחלק מעסקת אנדרה איגודלה. בין היתר, הוא הושעה אחרי שחווה התקף חרדה במטוס של הקבוצה אחרי שצרך סוכריות גומי שהיה בהן קנאביס.

כך או כך, ווייטרס יצטרך להוכיח את עצמו מחדש בלייקרס. על פי "האתלטיק", במסגרת ההסכם עם ווייטרס, ללייקרס יש זכות לשחרר אותו ללא תמורה בכל רגע נתון, "אם הדברים לא יתאימו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully