וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הבטיחה פלייאוף, ספרופולוס: "ווילבקין ברמה הגבוהה ביותר"

4.3.2020 / 23:12

הצהובים הבטיחו מקום בשמינייה לראשונה במתכונת הנוכחית עם ניצחון על אנאדולו, מאמנה מתמוגג מההגנה ומודה: "היה קשה בגלל השמועות סביב הקורונה". אבדיה בעננים: "אין יותר כיף מזה"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: נועה לוי

לראשונה מאז החלה היורוליג לפעול במתכונת הנוכחית, מכבי תל אביב בפלייאוף. הצהובים הבטיחו הערב (רביעי) סופית את מקומם בשמונה הראשונות עם ניצחון גדול, 75:77 על מוליכת הטבלה אנאדולו אפס במשחק מותח והפכפך. סקוטי ווילבקין הצטיין עם 21 נקודות כולל שתי קליעות העונשין המכריעות, אותלו האנטר בלט גם כן עם 15 נקודות ו-12 ריבאונדים, והגנה טובה של דני אבדיה על שיין לארקין במהלך המכריע הבטיחה את הניצחון הגדול - שהושג למרות פחות מ-4,000 צופים ביציעים בעקבות איסור ההתקהלות של משרד הבריאות.

"היה קשה מאוד בגלל כל השמועות סביב הקורונה, עם קהל, בלי קהל", הודה יאניס ספרופולוס בסיום. "ניסינו להתרכז, בהתחלה עשינו את זה טוב מאוד. אחר כך ראיתם כמה איכות יש לאפס, הם קלעו מתי שהם רוצים. בסוף נתנו הכל לניצחון. ההגנה שלנו השאירה אותם על סקור נמוך וזה היה המפתח לניצחון. נילחם בכל המשחקים שנותרו לנו ונראה לאן נגיע. סקוטי שוב הוכיח למה הוא מסוגל והראה שהוא שחקן ברמה הגבוהה ביותר".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
איזה ניצחון. ווילבקין חוגג/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. דני מרון
תרומה גדולה במאני טיים. אבדיה/דני מרון
שחקני מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט, אנג'לו קלויארו. דני מרון
שתי שלשות גדולות. קלויארו חוגג עם בריאנט/דני מרון

אותלו האנטר, שלקח ריבאונד התקפה גורלי ב-75:75, אמר: "פגשנו יריבה נהדרת ופשוט החלטנו לשחק הכי חזק שאנחנו יכולים. לא היינו עם כל האוהדים שלנו, אבל אלה שכן היו כאן עודדו ותמכו בנו. אם להיות כן, שתי הקבוצות רצו את זה. פשוט המשכנו להילחם. היה משחק עם הרבה תהפוכות, אבל המשכנו להילחם".

דני אבדיה, שבלט במאני טיים בעיקר בצד ההגנתי, אמר: "אין יותר כיף מזה, לנצח משחק כזה מול קבוצה ברמה גבוהה - זה חלק מהאתגרים שלנו. כל הדרך להיכל חשבתי 'איזה באסה זה לשחק בלי קהל'. בסופו של דבר הקהל נתן לנו עוצמה, הם השחקן השישי שלנו ויש להם חלק גדול בניצחון הזה. הכניסה שלהם ליציעים הביאה אטרף, זה היה אושר בשבילנו".

אנג'לו קלויארו, עוד אחד מגיבורי הניצחון, שקלע שתי שלשות קריטיות בדקות הסיום, הוסיף: "זה ניצחון חשוב. אחת המטרות שלנו היתה להגיע לפלייאוף, אבל צריך לחזור לפוקוס לקראת המשחק בשישי. זה היה משחק גדול, ניצחנו את הקבוצה הטובה באירופה אז זה טוב בהחלט".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully