וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנרבחצ'ה גברה 63:66 על הכוכב האדום בלגרד

הטורקים גברו על הסרבים במשחק הגנתי והתבססו במקום השביעי. ברצלונה גברה 80:84 בחוץ על אלבה ברלין. באסקוניה ניצחה 71:80 את באיירן מינכן

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: האלופות היורוליג בעשור הקודם

שלושה משחקים מלבד משחקה של מכבי תל אביב מול אנאדולו אפס נערכו הערב (רביעי) במסגרת המחזור ה-27 ביורוליג. פנרבחצ'ה השיגה ניצחון שני ברציפות לאחר שגברה 63:66 הכוכב האדום בלגרד. ברצלונה הלוהטת ניצחה 80:84 בחוץ את אלבה ברלין. במשחק נוסף ניצחה באסקוניה בחוץ 71:80 את באיירן מינכן.

שחקן פנרבחצ'ה ניקולה קאליניץ'. רויטרס
איש המשחק של פנרבחצ'ה. ניקולה קאליניץ'/רויטרס

פנרבחצ'ה - הכוכב האדום בלגרד 63:66

הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' עם צעד נוסף לעבר הבטחת מקומה בשמינייה הראשונה לאחר שהשיגה הערב את ניצחונה השני ברציפות ביורוליג, 63:66 על הכוכב האדום בלגרד. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשפנרבחצ'ה הוליכה במשך רוב 40 הדקות בהפרשים קטנים כשהסרבים לא מאפשרים למקומיים לברוח, ואף נטלו את ההובלה ברבע האחרון. לשמחתם של הטורקים היה להם את ניקולה קאליניץ', שמעבר לכך שהיה היחיד שקלע בספרות כפולות (10), ביצע חטיפה גדולה בסיום ודאג להשאיר את הניצחון באיסטנבול.

אלכס אברינס שחקן ברצלונה. GettyImages
הקטאלנים מחפשים ניצחון שמיני ברציפות ביורוליג. ניקולה מירוטיץ'/GettyImages

אלבה ברלין - ברצלונה 80:84

הקטלאנים ממשיכים בכושר הנהדר וסופרים כבר שמונה ניצחונות רצופים. זה ממש לא הלך קל עבור ברצלונה, שהפסידה את הרבע השני 28:11 לאחר שהוליכה בתשע הפרש בסיום הרבע הראשון. האורחים חזרו לעצמם ברבע השלישי והשיבו לעצמם את היתרון ונעזרו במשחקו הטוב ביותר של אלכס אברינס העונה שקבע שיא עונתי בנקודות (17) וסידר לברצלונה ניצחון כפול על אלבה לאחר ה-84:103 בסיבוב הראשון.

טורניקה שנגליה שחקן באסקוניה. GettyImages
באסקוניה נצמדה לשמינייה הראשונה. טוקו שנגליה/GettyImages

באיירן מינכן - באסקוניה 80:71

האורחת עם ניצחונה ה-11 העונה והיא התקרבה עד כדי מרחק של ניצחון אחד מהשמינייה הראשונה. הבווארים פתחו טוב יותר את המשחק והוליכו בסיום הרבע הראשון, אך באסקוניה השתלטה על הענייניים ברבע השני והוליכה עד סיום המשחק בפער שנע סביב 7-10 נקודות. מייקל אריק (16) הוליך את קלעי המנצחת כשגן טוקו שנגליה (11 ו-5 אסיסטים) וזוראן דראגיץ' (13) תרמו לניצחונה של באסקוניה. בצד השני 18 נקודות ו-6 ריבאונדים של גרג מונרו לא עזרו לבאיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully