וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הקורונה: נבחרת סקוטלנד עשויה לארח את נבחרת ישראל ללא קהל

שני חולים נוספים נדבקו במדינה, בהתאחדות כבר נערכים לקיום משחק הפלייאוף ללא אוהדים. 90 דקות לניר ביטון ב-2:2 של סלטיק

צילום: דוברות מרכז רפואי ברזילי

בהלת הקורונה ערערה היום (רביעי) את עולם הספורט הישראלי, אולם גם מחוץ לישראל, כמובן, חוסר הוודאות שולט. בתקשורת הבריטית מדווחים הערב כי התאחדות הכדורגל הסקוטית נערכת לאירוח המשחק מול נבחרת ישראל בפלייאוף ההעפלה ליורו 2020 ללא קהל, על רקע ההנחיות השונות ברחבי אירופה.

חולה הקורונה הראשון בסקוטלנד אובחן ביום ראשון, ובעקבות שניים נוספים שהצטרפו אליו היום אסרו בהתאחדות הסקוטית על השחקנים ללחוץ ידיים לפני משחקים. מנג'ר הנבחרת סטיב קלארק לא המריא להגרלת ליגת האומות באמסטרדם אמש כדי להימנע מ"סיכונים מיותרים" לפני שלב הפלייאוף ב-26 במרץ, אולם הסיכונים עדיין קיימים.

"אופ"א ניהלה אמש שיחות קדחתניות והחליטה ששלב הפלייאוף יתקיים כסדרו", נכתב ב"סאן" הסקוטי. "אבל נבחרת סקוטלנד, שתפגוש את ישראל אל מול מה שאמור להיות אצטדיון מלא בהאמפדן פארק, חוששת מכך שתיאלץ לשחק ללא קהל, כדי לצמצם את אפשרות התפשטות הנגיף. החששות גוברים משום שבפעם הראשונה, נרמז מראשי ההתאחדות שמשחקים עלולים להתבטל, או להיערך בדלתיים סגורות".

בהלת קורונה, אדינברו. רויטרס
בהלת הקורונה הגיעה לאדינברו/רויטרס

"אנחנו מצפים שמספר החולים יעלה", הודתה שרת הבריאות ג'ין פרימן. "אבל סקוטלנד ערוכה להתמודד עם מגיפות שכאלה. אנשים ישמשו חלק חשוב מהתפשטות המגיפה אם יצייתו להנחיות".

לישראל יש זיכרונות לא טובים מגלזגו: רק לפני שנה וחצי היא הפסידה שם 3:2 במשחק מכריע בליגת האומות, בו ספגה שלושער מרגליו של ג'יימס פורסט. אם תצליח בכל זאת לעבור, מחכה לנבחרת של אנדי הרצוג משוכה גבוהה יותר בגמר שייערך חמישה ימים לאחר מכן, ב-31 במרץ. סרביה או נורבגיה יארחו את הגמר, ויהיו פייבוריטיות מובהקות.

* במשחק שכן התקיים עם קהל הערב, שיחק ניר ביטון 90 דקות ב-2:2 של מוליכת הטבלה סלטיק עם ליבינגסטון. חאתם עבד אלחמיד נותר על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully