וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל חשש הקורונה: נדחה המשחק בין מכבי חיפה להפועל באר שבע

4.3.2020 / 17:32

הירוקים החליטו שאין טעם לקיים את המשחק לאור הגבלת הקהל ל-5,000 איש בלבד והוא נדחה למועד מאוחר יותר. נטע לביא וסאן מנחם ירצו את הרחקת הצהובים מול מכבי תל אביב?

צילום: לילך וייס עריכה: נועה לוי

רבע גמר הגביע בין מכבי חיפה להפועל באר שבע נדחה ולא יתקיים היום (רביעי, 20:15) כמתוכנן. ההחלטה התקבלה בשל הוראת משרד הבריאות, לפיה לא ניתן לקיים התקהלות של 5,000 איש ויותר, מה שגרם לירוקים לבקש דחייה על מנת לא לארח את המשחק באצטדיון כמעט ריק.

אוהדי מכבי חיפה. לירון מולדובן
ייאלצו לעשות את הדרך חזרה. אוהדי מכבי חיפה/לירון מולדובן

אחת המשמעויות של דחיית המשחק היא שנטע לביא וסאן מנחם המוצהבים לא יוכלו לשחק במשחק העונה מול מכבי תל אביב, וזאת בהנחה שמחזור הליגה הקרוב מול הפועל תל אביב לא יידחה גם הוא עבור מכבי חיפה.

מההתאחדות נמסר: "בעקבות ההנחיות שהתקבלו בדקות האחרונות על ידי משרד הבריאות על איסור התקהלות מעל 5,000 אנשים ולאחר שיחה שנערכה בנושא עם מנכ"ל משרד הבריאות מר משה בר סימן טוב, אנו נאלצים להודיע על דחיית משחק רבע גמר גביע המדינה בין קבוצות מכבי חיפה להפועל באר שבע, שתוכנן להיערך הערב בשעה 20:15 וזאת בשל חוסר היכולת להיערך בשלב זה ובסמיכות למשחק לקליטת הקהל באופן זה. הודעה על מועד המשחק החלופי תמסר בנפרד. המשחק בין הפועל תל אביב להפועל רעננה במסגרת רבע גמר גביע המדינה המתוכנן להיערך היום בשעה 19:30 יתקיים כמתוכנן תחת מגבלת הקהל וזאת לאחר תיאום עם ראשי הקבוצה תוך התייחסות לצפי הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully