וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "העלייה לחצי הגמר חשובה מהפלייאוף העליון"

מאמן הפועל תל אביב חגג את ה-1:2 מול רעננה והתייחס להתנהלות של דמארי: "זה יטופל". אלטמן: "מרגש". גל כהן: "השחקנים נתנו הכול"

הפועל תל אביב עלתה הערב (שלישי) לחצי גמר הגביע. האדומים עבדו קשה, אבל בסופו של דבר ניצחו 1:2 את הפועל רעננה ב-120 דקות. עומר דמארי, שביקש להתחלף במחצית, חזר אל הספסל עם הטלפון הסלולרי שלו וניר קלינגר התייחס לכך בסיום כשאמר: "זה חמור ואני אדאג שזה יטופל".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. לילך וייס רוזנברג
"זה לא היה קל". קלינגר/לילך וייס רוזנברג

על המשחק עצמו אמר קלינגר: "זה לא היה קל, זה גם לא אמור להיות קל - זה רבע הגמר. במחצית הראשונה הייתה לנו עליונות גדולה. יש לנו בעיה, בחלק מהרגעים במשחק אנחנו מאבדים את הראש. מי כמוני יודע שבשביל לנצח צריך סבלנות. ההעפלה הזו לחצי הגמר חשובה יותר מהעלייה לפלייאוף העליון. מדובר פה בתואר, ואני בטוח שיהיה קשה כי יחכו לנו שם האריות של הכדורגל שלנו. ההרגשה טובה. בגביע כל הפערים מתבטלים, ראינו את זה השנה. רעננה עמדו מאוד יפה וכל הכבוד להם, אבל אנחנו עלינו לחצי הגמר ואני מרוצה".

על הקורונה: "זה קטסטרופה לשחק בלי קהל, זה מאבד את כל העניין. מצד שני, זה צו השעה זה מאוד מסוכן. אולי כדאי לדחות משחקים, אבל צריך להקשיב למשרד הבריאות".

עומרי אלטמן אמר: "העלייה הזו מאוד מרגשת ומאוד חשובה. יכולנו לעשות את זה יותר קל, אבל בסדר. העונה הזו לגמרי השתנתה מהקצה לקצה. אנחנו לא רוצים שזה ייפסק. אני עוד לא בשיא שלי, אני משתפר מפעם לפעם".

על הקורונה: "לא ידענו אם יש משחק עד כמעט לרגע האחרון. הגיע מעט מאוד קהל. אני לא חושב שיש טעם לשחק עם מגבלות, אבל אני מאמין שזה ייגמר מהר".

גל כהן מאמן הפועל רעננה. לילך וייס רוזנברג
היה מרוצה מהקבוצה שלו ומאוכזב כמובן מהתוצאה. גל כהן/לילך וייס רוזנברג

מאמן הפועל רעננה גל כהן אמר: "השחקנים נתנו הכל, אבל גם אם לא עלינו שלב הרווחנו המון לקראת הפלייאוף התחתון. המשחק הזה ייתן לנו אמונה בעצמנו. כל השנה דורכים עלינו, ואני יודע שאף אחד לא יזכור את המשחק שנתנו פה כי הפסדנו, אבל אני אזכור. הפועל רעננה חיה ובועטת, היום ראיתם שיש קבוצה טובה שמאמינה בעצמה. נעשה הכל כדי להישאר. אני מאמין שנביא את הוייב הזה לליגה ונצליח להישאר".

חלוץ רעננה עידן שמש, שכבש את השער שלה מהנקודה הלבנה, אמר: "האכזבה מאוד גדולה. סך הכל היה לנו משחק טוב. במהלך של הגול האחרון שספגנו לא סגרנו טוב באמצע, ובסוף הפסדנו. האמנו בעצמינו ושיחקנו ממש טוב. לצערי זה לא הלך. אני מאוד מקווה שנביא את היכולת והנחישות גם לליגה ובעזרת השם נצליח להישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully