וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א הביסה את פנאתינייקוס 66:97 באואקה

הרוסים הנחילו לפאו את הפסדה הגדול בכל הזמנים ביורוליג, מייק ג'יימס (18) בלט מול האקסית. ז'לגיריס הפסידה 76:75 לזניט לאחר הארכה. ריאל מדריד ניצחה 78:87 את וילרבאן

צילום: לירון מולדובן עריכה: טל רזניק

המחזור ה-28 ביורוליג נפתח הערב (רביעי) עם הפסד דרמטי ומפתיע של ז'לגיריס קובנה, 76:75 במשחק חוץ מול נועלת הטבלה זניט סנט פטרסבורג לאחר הארכה. צסק"א השיגה ניצחון ראשון באואקה מזה חמש שנים, ועוד איזה ניצחון - 66:97 על פנאתינייקוס. ריאל מדריד ניצחה 78:87 את וילרבאן. מילאנו קטעה רצף של שישה הפסדים וניצחה את ולנסיה 81:83 בחוץ בזכות שלשת ניצחון אדירה של ולדימיר מיצוב.

אנדרו אלביסי, זניט סנט פטרסבורג, מול יובל זוסמן, מכבי תל אביב. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
זניט סיבכה את ז'לגיריס. אנדרו אלביסי/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

זניט - ז'לגיריס 75:76 (לאחר הארכה)

שתי הקבוצות הגיעו למשחק במגמות הפוכות, אך דווקא הרוסים מהמקום האחרון בטבלה קטעו רצף של שישה הפסדים מול ז'לגיריס שהגיעה עם שישה ניצחונות משבעה משחקים. פתיחת המשחק הייתה כולה של ז'לגיריס שהוליכה בסיום הרבע הראשון 12:27, אך זניט התעוררה ברבע השני וכפתה משחק צמוד. את הרבע האחרון פתחה המארחת ב-0:13, אך לא השכילה לנצח בתום הזמן החוקי והמשחק נגרר להארכה. גם חמש הדקות הנוספות היו צמודות והוכרעו בהתקפה האחרונה כשז'לגיריס קיבלה הזדמנות לנצח אך קייסי ריברס החטיא שלשת ניצחון על הבאזר.

עוד בוואלה!

יורוליג: צסק"א מוסקבה ניצחה 78:86 את זניט סנט פטרסבורג

לכתבה המלאה
דימיטריס איטודיס מאמן צסק"א מוסקבה עם מייק ג'יימס. דני מרון
צסק"א הנחילה לפאו את הפסד היורוליג הגדול ביותר שלה אי פעם. מייק ג'יימס/דני מרון

פנאתינייקוס - צסק"א 97:66

הרוסים, שלא ניצחו באואקה מאז אפריל 2015, ידעו שבמידה ויפסידו המקום הרביעי עשוי לברוח להם ועלו למשחק הערב ביוון כמו מלוע של תותח והנחילו לפנאתינייקוס את הפסדה הגדול ביותר ביורוליג. אגב, גם הפסד השיא הקודם של פאו היה מול צסק"א. מדובר בהפסד הבית הגדול ביותר של היוונים באירופה מאז חטפו 103:72 מול קאנטו ב-1981/82. דרון היליארד הוליך שישה שחקנים בספרות כפולות ותרם 21 נקודות מהספסל. מייק ג'יימס בלט אף הוא עם 18 נקודות ו-5 אסיסטים. פאו הדועכת ממשיכה להראות רע ורשמה הפסד רביעי ברציפות ביורוליג.

פקונדו קמפאסו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
ניצחון שביעי ברצף. קמפאסו/GettyImages

ריאל מדריד - וילרבאן 78:87

הבלאנקוס, שכבר הבטיחו את מקומם בפלייאוף, השיגו ניצחון חשוב במאבק על המקום השני. הצרפתים שקיוו להפתיע ולקדם את עצמם במאבק על מקום בשמינייה הראשונה פתחו נהדר ועלו ליתרון דו ספרתי, אך ריאל אט אט חזרה למשחק ונטלה את ההובלה ברבע השני ולא הביטה לאחור. ג'ייסי קארול קלע 19 למנצחת כשפביאן קוזר מוסיף 15 מהספסל. וילרבאן עם הפסד 17 העונה ונראה כי הסיכויים שלה להגיע לפלייאוף ספגו מכה אנושה.

ולדימיר מיצוב שחקן מילאנו. GettyImages
ניצח את המשחק עם שלשת קלאץ' גדולה. ולדימיר מיצוב/GettyImages

ולנסיה - מילאנו 83:81 (לאחר הארכה)

דרמה עצומה קיבלנו הערב במשחק שנערך ללא קהל עקב בהלת הקורונה, כשמילאנו נחלצה בשנייה האחרונה מהפסד שישי ברציפות כשולדימיר מיצוב קבר שלשה גדולה ששברה לולנסיה את הלב והרחיקה אותה מהשמינייה הראשונה. האורחת פתחה טוב והוליכה בשמונה הפרש במחצית, אך כמו בלא מעט מקרים העונה, איבדה את היתרון ואיפשרה לולנסיה לחזור ואף ליטול את ההובלה. המשחק לא הגיע להכרעה בתום 40 דקות והלך להארכה, שם נראה היה כי העטלפים בדרך לניצחון לאחר שהוליכו כבר בארבע הפרש פחות מחצי דקה לסיום, אך החטאות עונשין הביאו את האיטלקים להתקפה אחרונה בפיגור נקודה, ואז כאמור, הגיע הרגע הגדול של מיצוב שעשוי להיות בסופו של דבר הרגע שהציל למילאנו את העונה. האיטלקים עם ניצחון 12 העונה וחזרו לתמונת המאבק על כרטיס לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully